For en annonsekampanje for M2-sportsmodellen brukte BMW konseptet med det klassiske spillet med fem potter og en ball, i stedet for modellen Gigi Hadid og dens biler. Kan du holde øynene på en av de mest ettertraktede modellene, Gigi Hadid, akkurat nå, eller er du på vei mot Laguna Blue BMW M2? Selv om det er et retorisk spørsmål, er oppgaven langt fra enkel. Kan du finne ut hvilken av de fem BMW M2 Coupéene Gigi satt i?
Ugotoviš, v kateri BMW M2 Coupé je sedla seksi Gigi Hadid? Poznate igrico, ko nekdo pod enega izmed petih lončkov skrije kroglico in jih meša med seboj, vi pa morate menjave pozorno spremljati in na koncu skušate pokazati na tistega s kroglico? Tega koncepta se je za najnovejši promocijski posnetek za športni model M2 poslužil BMW. Namesto kroglic in lončkov pa je kot rečeno uporabil svoje modele v Laguna Blue modri barvi in ta hip enega najbolj vročih modelov/manekenk, Gigi Hadid.
LES MER: Audi gjør en vits om Mercedes i annonsen for Audi A4-modellen
Če bi vam v običajni situaciji dejali ali lahko držite pogled na tej 20-letni lepotici, to ne bi bila težka naloga, saj moški od nje kar ne morejo odlepiti pogleda, a BMW nam je dodobra otežkočil zadevo. Ugotovite, v katerem BMW-ju M2 sedi Gigi? Ste prepričani v svojo izbiro? Rešitev najdete na eyesongigi.com.
Morda boste to lažje ugotovili s pomočjo 360° posnetka z Gigi Hadid in BMW M2 Coupé:
Mer informasjon:
eyesongigi.com