fbpx

Dette er årets beste juleannonse

Kampen om den beste juleannonsen er en veletablert tradisjon på britisk jord. Bedrifter fra hele verden har kommet med fantastiske juleannonser, og årets beste vil igjen minne deg på hvorfor vi trenger å beskytte planeten vår.

Kdor redno spremlja fjernsyn, ve, da se trenutno na njej vrtijo oglasi, ki so v znamenju prihajajočih praznikov. Tudi letos so številna podjetja pripravila svoje oglase, s katerimi so se med drugim potegovali tudi za naziv najboljšega letošnjega leta.

Podjetje Kantar Millward Brown, som omhandler svetovanjem in razvojem velikih blagovnih znamk, je pregledalo 22 oglasov različnih podjetij. Pri analizi so upoštevali 12 dejavnikov, s katerimi podjetja dokazujejo, da motivirajo kupce in na tak način dolgoročno gradijo močno blagovno znamko.

Ocenjevali so: brending; angažiranost; uživanje ob gledanju; narejeno z ljubeznijo; postavlja trende; prepričljivost; nove informacije; drugačne informacije; pomembne informacije; informacije, ki se jim verjame; razlikovanje od drugih in prikazuje stvari, ki jih potrebujem. 11 dejavnikov so ocenjevali od 1 do 5. Involvement (angažiranost) pa od 1 til 10.

Pri analizi oglasov so izvedli tudi kodiranje obrazov, ki analizira, kako se ljudje čustveno odzivajo ob gledanju določenega oglasa.

Podjetja, ki so sodelovala na natečaju.
Podjetja, ki so sodelovala na natečaju.

Na natečaj so se letos prijavila znana podjetja, kot so LIDL, KFC, amazon, ebay, Coca-Cola, ALDI in drugi. Kontroverzni oglas podjetja Iceland Foods pa je bil najboljši. Oglas z naslovom Rang-tan je uspešno deloval na trgu, potrošniki pa so ga ocenili z oceno 10 od 12.

V prazničnem oglasu so poslali močno sporočilo o okoljskih vprašanjih, ki je zavito v zgodbo, s katero opozarjajo na grozovite posledice, ki jih ima palmovo olje za naš planet.

Oglas je očitno dosegel svoj namen, saj ga je družba Clearcast, hvilken odobrava ali zavrača večino britanskih televizijskih oglasov, zavrnila. Kot so pojasnili, se razlog za takšno odločitev skriva v dejstvu, da je oglas preveč političen, saj je nastal v sodelovnju z okoljevarstveno organizacijo Greenpeace.

Mer informasjon

Mer informasjon:
kantar.com

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.