Instagram er et av de mest populære sosiale nettverkene som brukes av mer enn 500 millioner mennesker over hele verden. I lang tid er det ikke lenger kun ment for lagring, redigering og deling av bilder blant en nær vennekrets. I dag er det også en av de viktigste nisjene for markedsføring og selvfølgelig en kilde til informasjon om forbrukere, som analyseres på daglig basis med det formål å forbedre salgsstrategiene til bedrifter. Fra sistnevnte og lignende undersøkelser kan du finne ut hva Instagram-bildene dine sier om deg.
Kaj o tebi povedo tvoje fotografije na Instagramu? Preberi si, kaj lahko o tem povedo raznorazne raziskave.
Barve in filter fotografije
V tej studier, v kateri so analizirali profile 179 ljudi (več kot 25.000 fotografij) so poskušali ugotoviti, kakšna je povezava med osebnostjo ljudi in barvami ter filtri, ki jih uporabljajo za svoje fotografije na Instagramu. Ugotovili so, da imajo bolj ekstrovertirani ljudje več fotografij s svetlimi filtri ter da ljudje, ki niso v zvezi, objavljajo fotografije s svetlejšimi barvami.
Pogostost objavljanja
Raziskovalci iz Harvarda in Univerze v Vermontu so analysert več kot 43.000 fotografij ter ugotovili, da obstaja povezava med depresivnimi posamezniki in pogostostjo objavljanja: depresivnejši ljudje so več objavljali na Instagramu. Iz te povezave pa ne moremo sklepati na vzročnost: možno je celo, da so tisti, ki več objavljajo na Instagramu, ravno zato postali depresivni ali depresivnejši.
Tema fotografije
Noen av dem raziskovalci so mnenja, da je za ljudi, ki objavljajo več fotografij s svojimi partnerji, bolj verjetno, da ne naslavljajo težav v partnerskih odnosih.
Starost
Raziskovalci so fant ut, da se mlajši od 25 let manjkrat smejijo na instagram fotografijah.
Objavljanje fotografij hrane
Forskere so ugotovili, da se tisti ljudje, ki objavljajo več fotografij svojih obrokov, lažje držijo predpisanih diet. Ena izmed razlag zakaj je, da všečki in ogledi te ljudi še dodatno motivirajo.
Tri vrste selfijev
Selfiji lahko pomenijo marsikaj. V grobem se lahko razdelijo na tre kategorier.
Komunikatorji objavljajo selfije z namenom, da svoje sledilce spodbudijo k debati.
Avtobiograferji objavljajo svoje selfije predvsem zato, da shranijo ter z drugimi podelijo pomembne trenutke v svojem življenju (na primer pomemben dosežek).
Samopublicisti pa selfije objavljajo skoraj neprestano, predvsem z namenom, da so v središču pozornosti ter da se predstavljajo v čimboljši luči.