fbpx

Den offisielle VM-ballen - Brazucaen - ble berømt på Twitter

Foto: Adidas

Brazucaen, verdensmesterskapets offisielle ball, har allerede nådd over 1,6 millioner følgere på det sosiale nettverket Twitter.

Brazuca, uradna žoga Svetovnega nogometnega prvenstva 2014, predstavlja svojevrsten fenomen v svetu družbenih omrežji, saj ima na svojem Twitter profilu že preko 1,6 milijona sledilcev. V zadnjem tednu, odkar se odvija prvenstvo, je adidasova žoga pridobila že več kot 1,4 milijona sledilcev, baza ljudi, ki jo spremlja, pa je iz dneva v dan večja. Prva žoga Svetovnega nogometnega prvenstva, ki ima svoj Twitter profil, ima med svojimi sledilci tudi zvezdnike svetovnega kova, kot so Zinedine Zidane, Hugh Jackman in celo papež Frančišek.

Žoga, ki ji sledi celo papež Frančišek. Foto: Adidas
Žoga, ki ji sledi celo papež Frančišek.
Foto: Adidas

Brazuca je v svojih tweetih pogosto tudi duhovita, tako se je v trenutku, ko je dosegla milijon sledilcev hudomušno pošalila: “Ne morem verjeti, da sem dosegla milijon sledilcev. Saj se zavedate, da sledite žogi, kajne?”

LES MER: FIFA verdensmesterskap 2014 - Fra vugge til Brasil #1

Žoga, ki ji sledi celo papež Frančišek. Foto: Adidas
Žoga, ki ji sledi celo papež Frančišek.
Foto: Adidas

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.