fbpx

I denne ferieannonsen regnet de ut hvor mye tid vi fortsatt har med våre kjære, og resultatene vil forvirre deg

"I følge statistikk vil vi i løpet av de neste 40 årene: se serier i 520 dager, se på TV i 6 år, bruke 8 år på internett og stirre på skjermer i 10 år. Men hvor mye tid vil vi bruke til menneskene som er viktigst for oss?"

V prazničnem oglasu spremljajmo 6 parov prijateljev in družinskih članov, ki se redkeje vidijo. Vsak par spregovori o naravi njunega razmerja in zakaj se tako poredko vidita. A pravi šok doživijo, ko izpraševalec po osnovnih vprašanjih (koliko so stari, kje živijo, kolikokrat na leto se vidijo in koliko časa preživijo skupaj) oceni, koliko časa bodo v prihodnosti statistično gledano sploh preživeli drug z drugim.

Iz glave si moramo izbiti koncept, da imamo tukaj neomejeno časa.
Iz glave si moramo izbiti koncept, da imamo tukaj neomejeno časa.

Vårt smrtnost in čas, ki nam še ostaja za vse stvari, s katerimi želimo pustit pečat na svetu in na ljudeh, sta koncepta, ki ju ponavadi izločimo iz naših mislih. Mislimo namreč, da imamo še neomejeno časa, da delamo stvari, ki nas veselijo in da preživimo čas z ljudmi, ki jih imamo radi. A v resnici ne vemo, koliko časa še imamo. V oglasu raziskovalci trdijo, da bomo ogromno več časa preživeli pred ekrani kot pa s svojimi najdražjimi. Mi pa imamo že danes priložnost, da to spremenimo!

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.