fbpx

Zolika – en klassisk veske med en fantasifull vri

Historien om Zolika-designere begynte med to enkle skinnvesker, laget i et lite verksted i den serbiske byen Vrbas. Senere var det disse to damene som ble de berømte dronningene som tok merket til den vide verden av tilbehørstrenden.

Čevljarnica s tradicijo 15 let lokalne obrti se je po odločitvi lastnikov spremenila v plodno ustvarjalnico usnjenih izdelkov. Njihova vizija je bila ustvariti preprosto torbo, popolnoma brez dekoracije, kar je redkost na trgu modnih dodatkov. Tako sta luč ugledala dva osnovna modela – usnjena nakupovalna og kurirska torba.

Kraljica znamke in osnovni model - kurirska torba. Foto: Zolika.
Kraljica znamke in osnovni model – kurirska torba. Foto: Zolika.
Drugi del slavnega dvojca - nakupovalna torba. Foto: Zolika.
Drugi del slavnega dvojca – nakupovalna torba. Foto: Zolika.

Vse njihove izdelke odlikuje trpežno visoko kakovostno usnje živali, namenjenih za prehrambeno industrijo. Namesto ostankov raje uporabljajo večje kose usnja, ki jih poskušajo kar se da minimalno rezati in prepogibati, s čimer se dalj časa ohrani prvotni videz kreacij. Ročni izdelavi dodatno čarobnost preteklosti vdihujejo tudi Singer og Adler šivalni stroji.

Njihovi izdelki so narejeni ročno in iz visoko kakovostnega usnja. Foto: Zolika.
Njihovi izdelki so narejeni ročno in iz visoko kakovostnega usnja. Foto: Zolika.

Trenutno ponujajo 15 modelov torb, tilbehør til telefone, tablične in prenosne računalnike, pasove, lommebøker, paščke za ročne ure in zapestnice, kmalu pa se jim bo pridružila tudi kolekcija čevljev.

Poleg 15 modelov torb ponujajo tudi širok nabor ostalih modnih dodatkov. Foto: Zolika.
Poleg 15 modelov torb ponujajo tudi širok nabor ostalih modnih dodatkov. Foto: Zolika.

Znamka Zolika tako prefinjeno usklajuje stare obrtniške spretnosti z modernimi modnimi smernicami, ki prinašajo klasični stil z inovatnim preobratom, v katerem se lahko najde prav vsakdo.

 

Mer informasjon

Pobrskajte med naborom edinstvenih usnjenih izdelkov her.

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.