To ni SUV, to je geološki pojav z registracijo. BRABUS XLP 800 6x6 Adventure vzame G‑razred, doda še eno os in 800 divjih „konjev“. Rezultat? Pick‑up, ki se požvižga na pločnike, robnike in zdravo pamet.
Pod pokrovom BRABUS XLP 800 6×6 Adventure je 4,0‑litrski V8 z dvema BRABUS turbopolnilnikoma (do 1,6 bara). Skupaj razvije 588 kW (800 hp / 788 bhp) in 1.000 Nm (737 lb‑ft) pri 3.600 vrt/min. Menjalnik je devetstopenjski samodejni z ogljikovimi obvolanskimi ročicami. 0–100 km/h v 5,8 s, konica 210 km/h (130 mph) – elektronsko omejeno zaradi terenskih gum. Glasbo poskrbi nerjaveči športni izpuh z aktivnimi loputami in „side‑pipe“ ustji v ogljiku.
Podvozje & osi: portalna čarovnija
Tri portalne osi so srce arhitekture XLP 6×6. Spredaj je popolnoma neodvisno vpetje, posebni pesta z redukcijami pa dvignejo avto na 47 cm (18,6 in) odmika od tal. Vsi ključni nosilci in ohišja so CNC‑obdelani iz aluminija, pobarvani v BRABUS rdečo. Vzmetenje je razvito skupaj s KW: titanovo‑prevlečeni aluminijasti amortizerji s prilagodljivim blaženjem, nastavljivim iz kabine.
Mere, masa in okvir: XXL v pravem pomenu
Lestevni okvir so podaljšali za 153 cm (60,2 in) – ni šala – in ga ojačali z lastnim jeklenim modulom. Celota meri 6.183 mm (243,4 in ≈ 20,3 ft) v dolžino, 2.192 mm (86,3 in) v širino (z ogledali) in 2.293 mm (90,3 in) v višino z strešnim prtljažnikom. Medosje med 1. in 2. osjo je 3.372 mm (132,8 in), med 2. in 3. pa 1.050 mm (41,3 in). Prazna masa: 3.670 kg (8.091 lb); skupna dovoljena masa: 4.500 kg (9.921 lb).
Kolesa & pnevmatike: 22-palčni „hard duty“
Pod razširitvami WIDESTAR so kovana BRABUS Monoblock HD platišča dimenzije 9,5J x 22 z osmimi vijaki. Obuta so v 325/55 R22 vse‑terenske pnevmatike, umerjene za nosilnost in trpežnost, ne za pronicljivo tišino.
Orodje za pustolovščine: pride s škripcem in svetlobo
Spredaj je zaščitni „brush guard“ in integrirana električna vitla s 4,5 t (9.920 lb) vlečne sile, na strehi pa Adventure prtljažnik z integriranimi LED svetlobnimi bari; dodatni karbonski deflektor nad vetrobranskim steklom skriva 2 LED dolgi luči in 2 delovni. Korito tovornega prostora? Pre‑preg ogljikova vlakna z zaklepnimi predali. (Home)
Podrobnost za tiste, ki res gredo v pesek: centralni sistem uravnavanja tlaka v pnevmatikah, upravljan prek zaslona – spusti za sipine, napolni za asfalt. Zadnja vrata kabine odprejo v kotu 90° zaradi posebnih „Easy‑Entry“ tečajev, vstopne stopnice pa so osvetljene. Tovorni pod je obložen s soft‑teak lesom in pritrditvenimi letvami v „airline“ slogu.
Notranjost: ročno delo „MASTERPIECE“
Kabina je oblečena v črno usnje z „Dual Cube“ prešitjem; 200+ elementov ima ROCKET RED glazuro – od stikal do zračnikov in celo zatičev kljuk. Lakirani karbonski detajli, osvetljene vstopne letve in posebni merilniki v stropu za zadnje potnike – ker je v tem avtu vsak sedež VIP.
Geneza modela: kako je nastal šesterokolesni G
BRABUS je idejo „G‑pickupa“ formalno predstavil že 2020 z 800 Adventure XLP na Ženevskem salonu. 6×6 poglavje so prvič „postavili na tla“ na Signature Night 2023 in ga sedaj, na osnovi aktualnega W465 G 63, izpilili v serijsko mojstrovino.
Cena: vstopnica v klub je, pričakovano, draga – BRABUS XLP 800 6×6 Adventure
V sporočilu za javnost Brabus je bil predstavljen primerek z 1.100.000 € (export, brez DDV); na uradnem seznamu vozil za prodajo so izpostavljeni primerki s ~1.333.775 € z DDV. Nekateri mediji navajajo tudi 1.161.000 € export – razlike so stvar specifikacije in davkov. V vsakem primeru govorimo o > 1,2 mio $ / evrov.