Po Mercedesovi nomenklaturi za različico 63 AMG (skoraj) vedno pride tudi 65 AMG in v primeru serije S coupe ta ni nobena izjema. Oblikovnih razlik med njima na prvi pogled praktično ni mogoče opaziti, z izjemo oznak V12 biturbo na boku seveda. Gre pa za izjemno zmogljiv GT športni kupe, namenjen najbolj petičnim, ki morajo zanj odšteti najmanj 244 tisoč evrov.
Najmočnejša različica v ponudbi modela S coupe se namreč od šibkejšega brata razlikuje le po bolj sijoči mreži na maski motorja in vstopnikih za zrak, rumene zavorne čeljusti so zamenjale rdeče, zadnji difuzor je še bolj poudarjen in agresiven, dobil pa je tudi unikatna 20-platišča, z gumami 255/40R20 spredaj in 285/35R20 zadaj.
PREBERITE ŠE: Kultni Mercedes: Če bi stene, pardon karoserije, lahko govorile #PerfectMoment #Mercedes-Benz
Pod motornim pokrovom je 6-litrski V12 z dvema turbo polnilnikoma, ki premore 463 kW (630 KM) in tovornjaških 1000 Nm navora. Stotico na digitalnih merilnikih prekrije v 4,1 sekunde, kar je dve desetinki bolje od S63 AMG, končna hitrost pa je v Evropi elektronsko omejena na 250 km/h (medtem, ko lahko z njim onstran Atlantika vozniki dosežejo 299 km/h).
Moč se prenaša na zadnji kolesni par prek AMG-jevega Speedshift Plus 7G-tronica, za lego pa skrbi napredni sistem Magic Body Control, ki med drugim zmanjšuje nagibanje v ovinkih. Proti doplačilu bolj zmogljive keramične zavore zamenjajo standardne, od katerih so 20 odstotkov lažje.
S65 AMG coupe je v Nemčiji že mogoče naročiti, in sicer zanj zahtevajo najmanj 244 evrskih tisočakov, prvi primerki pa bodo kupcem dobavljeni konec septembra.