NIO ET9 je avtomobil, ki si zasluži pozornost vseh, ki iščejo popolno kombinacijo razkošja, tehnologije in zmogljivosti. Zasnovan je kot kitajski odgovor na najbolj priznane luksuzne limuzine, kot so Mercedes-Benz S-Class, BMW 7 Series in celo ekskluzivni Maybach. Toda ET9 ni le še ena limuzina, temveč pravi tehnološki biser, ki združuje prefinjen dizajn, izjemno udobje in najnaprednejšo električno tehnologijo.
Zunanjost Nio ET9 je oblikovana z minimalistično eleganco, ki odraža tako prefinjenost kot samozavest. S svojo dolžino 5325 mm in medosno razdaljo 3250 mm ponuja impresivno prostornost, ki tekmuje s tradicionalnimi paradnimi modeli. Posebnost je keramično modra barva, ki je polirana kar 60 ur, kar daje vozilu edinstven sijaj in globino. Tanki matrični LED žarometi s funkcijo projiciranja svetlobnih vzorcev na cesto niso le estetski element, temveč tudi tehnološki dosežek, ki omogoča komunikacijo z okolico, na primer za varno prečkanje pešcev. Saj signalizra udeležencem v prometu.
V notranjosti Nio ET9 ni prostora za kompromise. Prostorna kabina s prvovrstnimi materiali in ergonomsko zasnovanimi sedeži ponuja udobje, ki ga le redko najdemo v tem razredu. Zadnji sedeži omogočajo naklon do 45 stopinj in vključujejo masažne funkcije, kar ustvarja vzdušje, primerljivo z zasebno letalsko kabino. Mini hladilnik in zložljive mizice med sedeži še dodatno izboljšujejo uporabniško izkušnjo. Poleg luksuza pa NIO ponuja tudi trajnost – notranjost je na evropskem trgu na voljo v popolnoma veganski izvedbi, kar odraža zavezanost znamke k trajnostni prihodnosti.
Pod pokrovom se skriva zmogljivost, ki bo zadovoljila tudi najbolj zahtevne voznike. ET9 je opremljen z dvema elektromotorjema, ki skupaj proizvedeta 700 konjskih moči, kar omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v vsega 4,3 sekunde. Sistem štirikolesnega pogona zagotavlja izjemno vodljivost, medtem ko zadnje krmiljenje zmanjšuje obračalni krog na impresivnih 10,9 metra. To pomeni, da je kljub svoji velikosti ET9 presenetljivo okreten v mestnih središčih.
Eden najbolj impresivnih elementov Nio ET9 je njegova baterijska tehnologija. Na voljo sta dve različici baterij, 95 kWh in 112 kWh, ki omogočata doseg do 850 kilometrov po kitajskem standardu CLTC, kar ustreza približno 650 kilometrom po evropskem WLTP. Sistem hitrega polnjenja omogoča, da vozilo pridobi do 256 kilometrov dosega v le petih minutah, kar je hitrost, ki jo trenutno doseže le peščica električnih vozil na svetu. Poleg tega NIO ponuja tudi unikatno rešitev zamenjave baterij – postopek, ki traja manj kot štiri minute in odpravlja vse težave, povezane s počasnim polnjenjem.
Ko govorimo o tehnologiji, je ET9 pravo tehnološko igrišče. Z vgrajenim sistemom steer-by-wire, ki popolnoma odpravi mehansko povezavo med volanom in kolesi, ponuja vozilo izjemno preciznost in odzivnost. Poleg tega avtonomni sistem vožnje tretje stopnje vključuje napreden LIDAR in 31 senzorjev, kar zagotavlja najvišjo raven varnosti in udobja. Čeprav je avtonomna vožnja trenutno omejena na kitajski trg, je jasno, da bo ET9 pripravljen za evropski trg takoj, ko bodo regulativni pogoji to omogočili.
Cenovno se ET9 na kitajskem trgu začne pri približno 87.000 evrih (brez baterije) ali 100.000 evrih z vključeno baterijo. V Evropi, kjer je prihod vozila predviden leta 2026, se zaradi dodatnih dajatev pričakuje, da bo cena okoli 120.000 evrov. To ga postavlja neposredno med Mercedes-Benz S-Class in Maybach, vendar z bistveno več funkcijami, ki so vključene v osnovno ceno.
NIO ET9 ni zgolj avtomobil, temveč manifestacija prihodnosti, kjer se združujeta vrhunska tehnologija in luksuz. Kitajska avtomobilska industrija z njim pošilja jasno sporočilo: pripravljeni smo na globalno igro. Nemški proizvajalci, bodite pozorni – prihodnost je tukaj, in nosi ime NIO.