Ko NISMO – hiša, kjer se štetje ovinkov začne pri »plin do konca« – prime za Nissanov največji SUV, nastane nekaj, kar po teži spada med planinske koče, po obnašanju pa med hot-hatche. Nova Nissan Armada NISMO 2026 je tu, da bo na šolskem parkirišču parkirala zraven Escalade-V-ja in mu v uho zašepetala: »Ampak jaz vlečem čoln.«
Nismo (Nissan Motorsport International) nastaja od leta 1984, ko sta dve tovarniški dirkaški ekipi ugotovili, da bosta hitrejši, če bosta delali skupaj. Od Skylinea R32 do današnjega Z-ja je veljalo pravilo: če nosi rdečo črto, se mora peljati drugače, ne le izgledati bolje. Nissan Armada NISMO 2026 se drži istega recepta – tokrat na steroidih velikosti XXL.
Motor VR35DDTT: šola uporabnega navora Nissan Armada NISMO 2026
Pod masivnim pokrovom deluje 3,5-litrski twin-turbo V6 VR35DDTT z 460 hp (343 kW) in – bolj pomembno pri tej beštiji – 700 Nm (516 lb-ft) navora že pri 3 600 vrt/min. To je 35 konjev več kot pri navadni armadi, a še vedno približno dva povprečna kabrioleta manj kot pri Cadillacovem Escalade-V-ju (682 hp).
Prednosti? Prihaja iz iste družine kot legendarni GT-R, a se zadovolji s premium 95-oktanom, ne pa z raketnim gorivom vaše kreditne kartice. Devetstopenjski samodejni menjalnik poganja zadnji ali vsa štiri kolesa, odvisno od stopnje vašega optimizma.
Šasija: kung-fu tečaj za 2,7-tonsko telesno zgradbo
- 22-palčna (559 mm) kovana platišča v obuvalu za vse letne čase poskrbijo, da videz lovi hitrost.
- Električni volan in adaptivno zračno vzmetenje so NISMO-inženirji »zaostrili«, kar v prevodu pomeni, da se kolona otrok na zadnji klopi zdaj rahlo pritožuje nad bočnimi G-silami.
- Rdeče lakirane čeljusti niso samo Instagram filter; zagrabijo kolute, ki jih šasija pravzaprav že pozna. Da, mehansko so ostali enaki, le bolj zagreto se oglašajo.(kbb.com)
Dimenzije & surova fizika: Nissan Armada NISMO
Podatek | Metrično | Imperialno |
---|---|---|
Masa praznega vozila |
2 747 kg | 6 055 lbs |
Odmik od tal |
226 mm | 8,9 in |
Najvišja vlečna masa |
3 856 kg | 8 500 lbs |
Dolžina | 5 357 mm | 210,9 in |
Proizvajalec (še) molči o 0-100 km/h in končni hitrosti, a zgolj ugibamo, da bo hitreje od družinskih psov in počasneje od Escalade-V-ja, ki se hvali s 4,4 s do 60 mph.
Aerodinamika XXL: ko zrak loči družinskega terenca od dirkalnega kopača
Nova maska Nissan Armada NISMO 2026 z vertikalnimi zračnimi zavesami potiska tok okoli prednjih koles, raztopljeni blatniki sprejmejo širše gume, strešni spojler pa kroti turbulenco na zadku. Vse skupaj zniža SUV za 18 mm (0,7 in) in doda dovolj vizualnega testosterona, da bodo sosedje mislili, da ste ravnokar prišli iz pit-stopa.
Kabina: rdeči alarm udobja
- Usnje z diamantnimi rdečimi všitki in NISMO-jem na vzglavnikih.
- Nastavljivi bočni opori spredaj za tiste, ki verjamete v G-sile.
- Aluminijaste pedale, ambientna osvetlitev v več barvah in »12-o uri« na volanu – mali spomniki, da sedite v čem posebnem, četudi peljete v vrtec.
Čemu ne 600 konjev? Zato! Pravi Nissan Armada NISMO 2026
Pri Nissanu poudarjajo, da »več ni vedno bolje, če potem ne moreš niti na rampo za čoln.« Nissan Armada NISMO 2026 ostaja pravi vlekonosec z ohranjeno zanesljivostjo (in garancijo), obenem pa zagotovi ravno prav hrupa in poskočnosti, da se voznika prime nasmeh – brez panike v prtljažniku.
Zaključek: Nissan Armada NISMO 2026
Z Nissan Armada NISMO 2026 je Nissan svojo največjo ladjo odpeljal na dirkaško dieto – manj s kalorijami, več z beljakovinami. Resda ne ruši Escalade-V-jevih rekordov moči, a ponuja bolj racionalno (in verjetno cenejšo) alternativo, ki še vedno dvigne pulz. Cena bo – po interni logiki ponudbe – zdrsnila med PRO-4X in Platinum Reserve, kar pomeni nekje okrog 80 tisočakov (uradno še TBA). Če iščete SUV, ki v enem stavku združi »zanesljivost, vleko in NISMO-vznemirjenje«, boste jeseni 2025 pred salon pripeljali prav ta.
In če vas ujame Cadillacov lastnik? Samo pokažite na kljuko za prikolico in recite: »Konji so super, a dostikrat štejejo kilogrami.«