Nissan Z 2026 prinaša ikonično barvo Midnight Purple in bronaste poudarke v omejeni Heritage Edition. Čeprav gre le za vizualno osvežitev, je ta Z prava paša za oči – in dušo ljubiteljev legendarne serije.
Nissan Z je kot stari prijatelj, ki se vedno znova pojavi v novi, bolj sijoči preobleki, a z istim šarmom, ki ga obožujemo. Model 2026 prinaša Nissan Z 2026 Heritage Edition, ki s svojo ikonično barvo Midnight Purple in bronastimi detajli diha duh legendarnega GT-R. Brez tehničnih novosti, a s pravo barvo in retro dodatki, ta Z ukrade srce – in morda še denarnico.
Ikonična barva in retro detajli
Nissan Z 2026 Heritage Edition oživlja Midnight Purple, barvo, ki je zaslovela na GT-R R33 in R34. Ta globoka, vijolično-modra barva, ki spreminja odtenke glede na svetlobo, je na voljo le na srednji stopnji opreme Performance. Poleg barve paket doda 19-palčna bronasta platišča RAYS, ki spominjajo na klasični 300ZX, karbonski zadnji spojler z retro napisom Twin Turbo in bronaste grafične elemente na bokih, ki kričijo devetdeseta. Notranjost dopolnjujejo unikatni pragovi in posebne talne preproge, ki vozniku vsakič, ko odpre vrata, sporočajo, da je to nekaj posebnega.
“Nissan Z Heritage Edition je kot časovni stroj, ki vas popelje v zlata leta JDM, a z modernim pridihom,” pravi Anthony Alaniz v oceni na Motor1.
Srce Z-ja: Moč twin-turbo V6
Pod pokrovom Nissan Z 2026 Heritage Edition ni presenečenj, a jih niti ne potrebujemo. Nissan Z 2026 poganja 3,0-litrski twin-turbo V6, ki proizvede 298 kW (400 KM) in 475 Nm (350 lb-ft) navora. Pospešek od 0 do 100 km/h (62 mph) ni uradno naveden, a glede na prejšnje modele pričakujemo čas okoli 4,5 sekunde. Končna hitrost je omejena na 250 km/h (155 mph), kar je več kot dovolj za cestne avanture. Na voljo sta šeststopenjski ročni menjalnik za puriste in devetstopenjski samodejni, ki je presenetljivo hiter in uglajen.
Oprema: Od Sport do Nismo
Nissan Z 2026 Heritage Edition je na voljo v treh različicah. Osnovni Sport vključuje 8,0-palčni infotainment zaslon z Apple CarPlay in Android Auto, usnjen volan in 18-palčna platišča z gumami Yokohama ADVAN Sport. Cena se začne pri 44.215 USD (vključno z 1.245 USD dostavnih stroškov). Srednja stopnja Performance doda mehansko zaporo diferenciala, zmogljivejše zavore, Bose avdio sistem, ogrevana ogledala in aluminijaste pedale. Tu je na voljo Heritage Edition za dodatnih 2.940 USD, cena osnovnega Performance modela pa je 54.215 USD. Za tiste, ki hočejo več, Nismo ponuja 313 kW (420 KM) in 520 Nm (384 lb-ft) navora, skupaj s širšimi platišči, prilagojenim vzmetenjem in Recaro sedeži. Žal je Nismo na voljo le s samodejnim menjalnikom, a Nissanov šef Christian Meunier je namignil, da prihaja ročni menjalnik za Nismo. Cena Nisma je 66.996 USD.
Novosti za 2026
Poleg Heritage Edition Nissan uvaja novo barvo Boulder Gray z možnostjo črnega strešnega kontrasta, na voljo za Sport in Performance. Standardne dvobarvne barve stanejo dodatnih 895 USD, premium pa 1.295 USD. Za osnovno barvno nadgradnjo na Sport in Performance je cena 450 USD. Nissan obljublja, da bodo prvi Z-ji 2026 prispeli k trgovcem do konca septembra 2025.
Dediščina Z-ja
Nissan Z je legenda, ki sega v leto 1969 z modelom Datsun 240Z. Vsaka generacija – od 260Z do 350Z in zdajšnjega naslednika 370Z – je ohranila dušo cenovno dostopnega športnega avtomobila. Heritage Edition s pridihom GT-R in 300ZX je poklon tej dediščini, ki še danes navdušuje ljubitelje po vsem svetu.
Zaključek: Kralj dostopnih športnikov?
Nissan Z 2026 s Heritage Edition dokazuje, da ni treba izumiti kolesa na novo, da bi ustvaril nekaj vznemirljivega. Midnight Purple in bronasti detajli so ljubezensko pismo ljubiteljem JDM, twin-turbo V6 in ročni menjalnik pa poskrbita, da Z ostaja pravi voznikov avto. Z začetno ceno 44.215 USD ponuja veliko za svoj denar, Heritage Edition pa za 2.940 USD doda tisto nekaj, kar loči običajno od ikoničnega. V primerjavi s Toyoto GR Supra ali Mazdo MX-5 Z ponuja edinstveno mešanico moči, stila in nostalgije. Napoved ročnega menjalnika za Nismo pa je češnja na torti. Nissan Z 2026 ni le avto – je izjava. In kakšna izjava!