fbpx

Apple had ooit het idee van Cybercafes

Achter een gigant als Apple gaan zeker heel wat ideeën en projecten schuil die (nog) niet gerealiseerd zijn. Onder hen is ook het idee van een keten van Cybercafés, die in 1996 zouden beginnen.

Prve Applove trgovine so se odprle leta 2001 v Virginiji in Kaliforniji. Do danes so mrežo razširili na več kot 400 trgovin po vsem svetu. Še pred tem, leta 1996, je Apple oznanil, da pričenja z gradnjo cybercaffejev. ”Čas je pravi. Spletne kavarne so trend. Tehnologija končno dosega množice. Obstaja prostor, da prikažemo naše izdelke resničnemu svetu,” tako je dejal nekdanji predsednik marketinga pri Applu, Satjiv Chahil leta 1995, ko je Apple napovedal mrežo internetnih kavarnic. Te so bile predvidene za London, Paris, New York, Tokio in Sydney. Applove kavarnice naj bi obiskovalcem zagotavljale hitro brskanje po internetu, igranje igric ali izdelovanje spletnih strani, vse to ob dobri kavi in prehrani. Poleg tega bi kavarne prodajale potrošniške izdelke z Applovim logotom. Vsaka miza bi obiskovalcem omogočala surfanje po spletu, naročanje hrane in pijače, imeli so idejo, da bi bile Applove kavarnice stičišče za videokonference, planirali so tudi VIP sobe. Vse skupaj je bilo zasnovano kot nekakšen spletni Hard Rock Caffe ali Planet Hollywood.

Apple Cyber Caffe.
Apple Cyber Caffe.
Apple Cyber Caffe.
Apple Cyber Caffe.

Kaj se je zgodilo, da projekt, ki je na papirju že dobil vizualno podobo, ni bil realiziran, ni povsem jasno. Leta 1997 je Apple sporočil, da projekta ne bo in krivdo zvalil na svoje partnerje. Toda partnerji so udarili nazaj, da bi oni z veseljem peljali projekt naprej. Kakorkoli, ideja se je odložila za pet let, a tedaj je Apple pričel ustvarjati zgodbo v novih dimenzijah in spletne kavarnice so bile le še bled spomin.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.