fbpx

CES 2015: LG-Audi Smartwatch draait op Open #webOS #lg

De grootste hit van de CES van dit jaar op het gebied van draagbare technologie is de smartwatch, die gezamenlijk is gemaakt door LG en Audi. Hoewel het slechts een prototype is dat niet eens een naam heeft, geeft het ons een concreet inzicht in de toekomst van LG op het gebied van draagbare technologie. Het horloge heeft niet het Android Wear-besturingssysteem van Google, ontworpen voor draagbare apparaten, maar eerder LG's eigen Open webOS-platform, dat al geruime tijd succes oogst op het gebied van smart tv's.

V osnovi gre za LG-jevo in ne Audijevo uro, ki posnema videz njihove pametne ure G Kijk R in se lahko ekskluzivno uporabljamo za odklepanje/zaklepanje Audija. Od tu torej skupni nastop. Njen zaščitni znak je okrogla oblika oz. okrogel zaslon, vendar pa ima za razliko od ”dvojčice” ob strani nekaj več gumbov in drugačno apreturo. Specifikacije so praktično identične, toda glavna sprememba je programska oprema.

S to pametno uro boste lahko odklepali in zaklepali svoj Audi. Če ga boste imeli seveda. ps. Audi ne pride skupaj z uro, je pa tako obratno.
S to pametno uro boste lahko odklepali in zaklepali svoj Audi. Če ga boste imeli seveda. ps. Audi ne pride skupaj z uro, je pa tako obratno.

Tako na najnovejši LG-jevi uri zdaj ni več Android Wear-a pač pa lastna platforma Open webOS, ki se obnese precej bolje kot Googlova. Meniji so še vedno imeniško razporejeni, medtem ko je za aplikacije rezerviran krožni navigacijski meni, kar na okroglem zaslonu deluje precej bolj naravno.

LEES VERDER: CES 2015: LG G Flex 2 - gebogen telefoonnr. 2


Uporabniški vmesnik nudi precej boljše delovno okolje, bolje pa se počutijo tudi aplikacije. Kot rečeno je Audijevo sodelovanje zamejeno na aplikacijo, ki odklepa avto prek visokofrekvenčne komunikacijske tehnologije NFC in na pojavljanje znamke na številčnici. Kar torej gledamo je povsem LG-jeva ura, ki ima za razliko od ure G Watch R mobilno omrežje in številčnico, ki pa žal ni okrogla, kot pri starih stacionarnih telefonih.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.