fbpx

Dit is hoe Instagram influencers zal bijten: alle links worden betaald!

Foto: Ian Dooley - Unsplash

Instagram heeft een nieuwe functionaliteit gepatenteerd die influencers ernstig zou kunnen irriteren! Maar je kunt het binnenkort introduceren!

Najnovejša razvojna poročila kažejo na to, da Instagram razvija dodatek za vstavljanje “komercialnih” povezav ob klasičnih objavah, torej fotografijah, videih, itd. Funkcija, ki sedaj ni bila mogoča, bo, v kolikor bo dodana kot nova funkcionalnost, le plačljive narave. To pa bi znalo biti za vplivneže precej “moteče”. Tudi zato, ker bi isti princip lahko veljal za t.i. “stories”.

Vplivneži, vam to morda ne bo všeč, ampak Instagram bi lahko začel zaračunavati povezave v opisih slik. Glede na patent, ki ga je razkril Mike Murphy, Facebook razmišlja o novih virih zaslužkov na Instagramu in metodah za oglaševanje izdelkov s povezavami.

Ta način je lastnik Instagram – Facebook – patentiral že davnega leta 2016. Vsakič, ko bi uporabnik želel dodati povezavo, bi se v majhnem oknu pokazalo opozorilo in vabilo k plačilu 2 ameriških dolarjev za vidnost povezave ob tekstu.

Instagram ne bo več brezplačen!

Opis patenta navaja, kako bo sistem deloval: “Če sistem prepozna vsebino opisa slike, ki vsebuje URL-naslov, bo spletni sistem uporabniku ponudil, da vstavi povezavo in mu jo zaračuna.”

Naj vas spomnimo, da že nekaj časa veliko uporabnikov sugerira Instagramu, da izboljša svojo funkcionalnost. Ena največjih kritik pa je, da se ob objavah ne da vstaviti povezave! Če želite v objavo vstaviti povezavo do zgodbe, izdelka ali česarkoli, je to nemogoče, ker opisi ne omogočajo povezav. Večina ljudi zato uporablja uveljavljeno metodo – “povezava v bio” – preverjeni uporabniki in tisti z več kot 10.000 sledilci pa lahko dajo povezave v zgodbe. Vprašanje je, ali bodo beïnvloeders, merk in drugi, zainteresirani oziroma pripravljeni plačati pristojbino vsakič, ko bodo v svoje “storije” vstavili povezavo. Bi pa ta poteza Instagramu omogočila velik dobiček. Namreč slednja sprememba bi lahko pomenila tudi možnost, da za vsako povezavo, objavljeno na Instagramu, Facebook zahteva plačilo.

Seveda gre le za patent in govorice. Še zdaleč pa ni nujno, da se bo to tudi uresničilo.

Meer informatie

instagram. com

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.