Nadat Jeep vorig jaar de nieuwe Cherokee aan Amerikanen aanbood, is het binnenkort de beurt aan kopers op het oude continent. Het nieuwe model zal vanaf de herfst beschikbaar zijn voor Europese en dus ook Sloveense klanten. In september kunnen ze kiezen tussen twee dieselmotoren en transmissies, versies met 2WD en vierwielaandrijving en tal van geavanceerde uitrustingen.
Cherokee je za razliko od večjega “granda” postavljen je na posebno prirejeno platformo znamke Alfa Romeo, ki so jo Američani pred tem že uporabili pri modelu dodge dart sedan. Ameriška različica in ta namenjena kupcem na stari celini se oblikovno ne razlikujeta, se pa razlikuje paleta motorjev.
Le to onstran Atlantika sestavljajo bencinski agregati, na evropskih trgih pa bodo ti na voljo le po naročilu, osnovo pa bosta predstavljala twee versies Fiatovega 2,0-litrskega dizelskega motorja, ki bosta razvijali 103- oziroma 125 kW moči. Pri osnovnem dizlu bo menjalnik šeststopenjski ročni pri ostalih pa bo vajeti prestavljanja prevzela devetstopenjska avtomatika.
LEES VERDER: De Renegade is een moderne jeep voor jong en jong van hart
V ponudbi bodo tako različice s 4×2 kot tudi s štirikolesnim pogonom 4×4, pri slednji bodo na ovljo tri različice delovanja štirikolesnega pogona: priključljiva in elektronsko krmiljena active drive I in II ter stalni active drive lock. Poleg tega pa tudi številne nastavitve sistema sellect terrain. Na zunanjosti pa bodo na voljo številne možnosti personalizacije za katero so poskrbeli pri podjetju Mopar.
Glede opreme se pričakuje različice (imensko) sorodne tistim pri modelu grand cherokee, kar pomeni, da bo osnovo predstavljal: laredo, potem pa se bodo zvrstile še razno razne beperkt En land- opremske različice.
Cherokee je ob koncu prejšnjega leta uspešno prestal tudi preizkusna trčenja EuroNCAP, kjer je dobil oceno pet zvezdic, kar so dosegli tudi z vgradnjo večine danes znane napredne tehnike in asistenčnih sistemov kot so: forward collision warning, parkirna asistenca, radarcruisecontrol, lane departure warning ter sistem za vozila v mrtvem kotu. Prijzen za slovenski trg ostajajo neznanka.