De nieuwe A-klasse is een verademing in de zeilen van Mercedes-Benz en aangezien de ambities groot zijn en het de Chinese markt is die de meeste groeimogelijkheden biedt voor automerken, is de A-klasse in sedanversie exclusief ontwikkeld voor de Chinese markt, waar hij ook geproduceerd zal worden. Dit is ook de reden waarom je deze verder uiterst interessante auto niet op de Europese wegen zult tegenkomen. De Autosalon in Peking bood weer een verrassing, wat niet zo'n verrassing is voor kenners.
Kitajski avtomobilistični trg proizvajalcem pomeni praktično edino možnost za hitro rast. In zdi se, da se tega prav vrhunske znamke še posebno zavedajo. Tudi zato razvijajo posebne modele, ki so povšeči prav izbirčnemu kitajskemu kupcu. Ta od nekdaj ljubi “velike” limuzine in tudi zato so prav Mercedes-Benzovi modeli na kitajskem nekoliko “nategnjeni".
A-Class L Sedan predstavlja najnovejši oblikovalski jezik, ki ga zaznamujejo jasne strukture in čutno izčiščene površine. Seveda premore visoko raven varnosti, zahvaljujoč inovativnim sistemom za pomoč pri vožnji, ki so izposojeni kar iz velikega razreda S. Na krovu pa je tudi nova platforma oziroma sistem infotainment MBUX (Mercedes-Benz User Experience), kitajski A-Class L Sedan se ponaša z vsemi vrlinami nove družine kompaktnih vozil Mercedes-Benza. Eden vrhuncev je inteligentni glasovni nadzor sistema MBUX z naravnim prepoznavanjem govora: obvlada jezike različnih kitajskih narečjih, med njimi sečuansko in kantonsko narečje.
Leta 2017 je bila Kitajska ponovno največji prodajni trg za Mercedes-Benz in Smart. Stranke v celinski Kitajski so lani prejele več kot 610.000 vozil, več kot kadarkoli prej v enem letu (+ 25,9 %). Skupno je bilo v letu 2017 na Kitajskem proizvedenih okoli 430.000 enot, kar ustreza več kot dvema tretjinama celotnega obsega prodaje na kitajskem trgu.
A priznajmo, da je A-Class L Sedan tako lep kot model CLA in se ga tudi na našem trgu ne bi branili.
Galerija slik – A-Class L Sedan
Meer informatie:
mercedes-benz.com