Johnnie Walker Blue Label-whisky is 's werelds eerste smart spirit. Het best verkochte merk Schotse whisky met meer dan 150 jaar traditie fuseerde met het bedrijf Thin Film Electronics ASA uit Noorwegen, waarmee ze geen nanodeeltjes of iets dergelijks in het ‘levenswater’ mengden, de interventie was alleen in de label, dat nu beschikt over contactloze NFC-technologie. Deze verzendt gegevens naar de smartphone van de gebruiker en werd voor het eerst uitgeprobeerd op het mobiele congres MWC 2015.
Danes, ko je že vsaka druga naprava ”dvakrat žgana” s pridevnikom pameten, se je tudi Johnnie Walker odločil, da s pametnim okrakterizira tudi svojo žgano pijačo, viski Johnnie Walker Blue Label. Pravzaprav gre ”le” pametno nalepko, ki vsebuje brezstično tehnologijo NFC, ki ji je dodan še poseben senzor, ki prikazano vsebino ukroji po prejemniku, torej modelu in znamki mobilne naprave. Seveda mora, da zadeva deluje, NFC tehnologijo vsebovati tudi smartphone.
To je sicer izrazit kakovostni preskok za etikete, ki so bile zadnja leta ”omadeževane” s statičnimi QR kodami. Pametna nalepka pa jih spremenja v prvovrsten in ekskluziven vir informacij. Pri viskiju Johnnie Walker Blue Label boste na zaslon prejeli ugodnosti, dobili možnost komunikacije s proizvajalcem, podatek o tem, ali je bila steklenica že odprta ali ne, bo pa jasno nalepka tudi nova platforma za oglaševanje (možnost vsebinsko in časovno usmerjenih oglasov).
LEES VERDER: MWC 2015: De Huawei Watch - een mix van verleden en heden
Po odprtju steklenice se bodo pojavile še druge informacije, npr. recepti za koktajle, ki med sestavine prištevajo viski Johnnie Walker Blue Label. In kdaj se bo ta steklenica znašla na prodajnih policah? Bojda še pred koledarsko pomladjo.
Minister za zdravje opozarja: Uživanje alkohola lahko škoduje zdravju!