Če si kdaj sanjal, da bo Vanquish dobil zadek za golf torbo in labradorca, se zbudi. Ian Callum je na Instagramu namignil, da je shooting brake “ready-ish” – in da se lahko resni interesenti javite. Lepota s prostorom: zakaj pa ne.
Ian Callum, človek, ki je narisal originalni Aston Martin Vanquish in pol kariere popravljal britanski okus za krivine, zdaj s svojo hišo CALLUM počne natanko to, kar si želimo od legende: vzame ikono in jo naredi boljšo, bolj uporabno – in malce brezsramno zapeljivo. Njegov projekt Vanquish 25 by R‑Reforged je bil že sam po sebi natančno krojena obleka za V12 GT; zdaj pa je na mizo položil še karavanski kozarec – schietrem – in rekel: če vas mika, pridite v salon, pogovorimo se.
Instagram, kjer se rojevajo karavani – CALLUM Aston Martin Vanquish 25 Shooting Brake
Pri CALLUM so javno zapisali, da je Vanquish 25 Shooting Brake za zdaj “purely conceptual”, a v istem vdihu dodali še povabilo: “If interested to commission, let’s talk…” (hello@callumdesigns.com). To v prevodu iz oblikovalske diplomacije pomeni: pokaži denarnico, mi pa pokažemo plašč. Na platformi so objave večkrat ponovili; avtomobilski mediji so novico pobrali in – razumljivo – internet je zavzdihnil.
“CALLUM Vanquish 25 Shooting Brake. Currently purely conceptual. If interested to commission, let’s talk…” (Instagram)
Bekijk dit bericht op Instagram
Waarom schietrem na bazi Vanquisa
Karavanska preobrazba CALLUM Aston Martin Vanquish 25 Shooting Brake ni le photoshop. Že zgodnejši vpogledi so pokazali, da takšna različica potrebuje povsem novo streho in coachbuilt zadnja vrata – torej klasično, rokodelsko karoserijsko delo. To je dražje, a tudi razlog, zakaj takšne stvari imajo dušo. Pri CALLUM so tak pristop prej že validirali z Vanquish 25; zdaj logično raztegnejo obliko v smer ruimte En bruikbaarheid – brez žrtvovanja elegance.
Basis: Vanquish 25 by R‑Reforged
Omdat schietrem uradnih številk še nima, je pošteno pogledati v drobovje kupeja Vanquish 25, ki bo najbrž služil kot tehnična osnova. V njem žari atmosferski 5,9‑litrski V12 met 580 bhp (432 kW), z možnostjo prestavnega trojčka (vključno z ročnim 6‑stopenjskim), podvozje dobi Bilstein blažilnike, širši kolotek (+60 mm) in karbonsko‑keramične zavore. Ocenjeno: 0–100 km/h v ~4,5 s (0–62 mph) En konica ~322 km/h (200 mph). To ni “tuning”; to je remaster klasike, ki jo je narisal isti človek.
Da, svet ima rad karavanske Astone – CALLUM Aston Martin Vanquish 25 Shooting Brake
Laten we onthouden Aston Martin Vanquish Zagato Shooting Brake: 99 primerkov, vse iz koolstof, V12 s 580 bhp (432 kW) En 630 Nm, pospešek 0–100 km/h v 3,5 s (0–62 mph). Če je Zagato internet razbil 2019, potem je jasno, da za drugi, enako hipnotičen schietrem obstaja občinstvo. CALLUM igra v ravno tej, lepo osvetljeni loži.
Dediščina: kaj je bil prvi Vanquish
Originalni V12 Vanquish je 2001 startal s 460 bhp (343 kW) En približno 306 km/h (190 mph). Vanquish S (2004) je šel na 520 bhp (388 kW) En uradno 201 mph (324 km/h), pospeški so bili v razponu ~4,6–4,9 s do 60 mph (0–97 km/h). Zakaj to omeniti? Ker CALLUM‑ova prepesnitev ni modni dodatek, ampak logična evolucija najboljšega iz obdobja Newport Pagnella. (evo)
Koliko stane “ja, hočem”
Cenik za schietrem še ne obstaja. A imamo orientacijo: Vanquish 25 je pri nekaterih medijih naveden z osnovo £450.000 (brez donorskega vozila in davkov), drugje s £550.000 (z vključeno osnovo). Pri majhnih serijah je računovodstvo kot zmenek: odvisno je, kdo prinese vino. Pričakujte, da karavanska karoserija strošek prekriža še malce višje.
Kaj realno pričakovati
Delovna teorija (dokler CALLUM ne objavi tehnikalij): schietrem bo prevzel večino paketa Vanquish 25 – torej V12 z ok. 580 bhp (432 kW), oplemeniteno podvozje in izbiro menjalnika – z dodatkom unikatne zadnje tretjine (streha/portal), bolj uporabnega prtljažnika in, po vsej verjetnosti, še bolj škodljivega vpliva na sosedovo srce. Vse skupaj ob dejstvu, da hiša CALLUM že sprejema “serious enquiries”.
Zakaj to ni “vapourware”
CALLUM je v zadnjih letih dostavil projekte od Vanquish 25 do lastnega Skye EV in je – kar je ključno – sposoben homologiranih rešitev in realne proizvodnje v majhnih serijah skupaj s partnerji, kot je R‑Reforged. Ta zgodba že ima hrbtenico; schietrem je zato bolj verjeten “butik” kot pixel. Torej CALLUM Aston Martin Vanquish 25 Shooting Brake lahko pričakujemo.
Zaključek: CALLUM Aston Martin Vanquish 25 Shooting Brake
Aston Martin Vanquish 25 Shooting Brake by CALLUM je avtomobilski ekvivalent smokingu s cargo‑žepi. Zveni kot bogokletje, dokler ne vidiš linije zadnjega boka, ki se prelije v popolnoma narisan hatch – brez tistega “naknadno prilepljenega” občutka. Ker gre za coachbuilt idejo z realno, preizkušeno osnovo, je to projekt, ki diši po cesti, ne le po Instagramskih sanjah. Ni številk? Res. A arhitektura – V12, 580 bhp (432 kW), ~4,5 s do 100 km/h (62 mph), ~322 km/h (200 mph) – je že razvita v kupeju in zlahka prenosljiva v karavan. Denar? £450.000–£550.000 je okvir, preden shooting brake doda svoje; nihče ni rekel, da je popolnost poceni, so pa rekli, da je redka. In tukaj redkost pride z uporabnostjo – prtljažnikom za vikend, psom ali le za lastnikovo samozavest. Če te mika, CALLUM že čaka na klic; če te ne, se pripravi, da boš to gledal v povsem napačni vrstniški skupini – na voznem pasu pred tabo.