De nieuwe Nissan Z-sportwagen bevindt zich officieel nog in de prototypefase en we weten niet hoe hij in de definitieve versie zal heten. Maar de verantwoordelijken bij Nissan onthulden enkele pittige details.
Najprej začnimo s slabo novico. Novi Nissan Z naj ne bi bil na voljo evropskemu trgu, a tam kjer bo na voljo naslednik tudi pri nas popularnega Nissan 370Z, se bodo lahko kupci tudi v letu 2020 odločali med samodejnim in avtomatskim menjalnikom. Pri Nissan so najprej začeli z idejo o električnem športnemu kupeju, a so se odločili za “klasični” avtomobil, je povedal Nismo Hiroshi Tamura. Bo pa novi Nissan Z elektrificiran, to je jasno že danes.
Avto je v razvoju od Maart 2017 En Nissan priznava, da se še vedno ni odločil za ime, ki ga bo uporabil. Z več kot 1,8 milijona prodanih avtomobilov Z od prvega modela, predstavljenega davnega leta 1969, lahko z gotovostjo trdimo, da ima novi športni avtomobil pred sabo precej resen izziv in stopa v velike čevlje predhodnika.
Ko bo predstavljen novi Z, bo reinkarnirani zmogljivi kupe nekoliko daljši, širši in nižji od 370Z. V njegovem “jedru” se bo skrival 3.0-litrski V6 z dvema turbinama, ki bo moč pošiljal na zadnja kolesa. Kakšno? Zagotovo več kot dosedanjih 332 KM En 366 Nm, ki jih ima aktualni model.