fbpx

Predjama Castle in de jubileum 60e editie van het Guinness Book of Records

Rekordi navdušujejo in navdihujejo ljudi in nič čudnega torej, da je najbolj prodajana knjiga na svetu Guinnessova knjiga rekordov in ne (več) Biblija. In čeprav je preboj v ''Biblijo'' rekordov težaven, se nekaterim za rekord sploh ni treba prijaviti, saj jih svet opazi sam. To velja za Predjamski grad, ki je bil nedavno prepoznan kot največji jamski grad na svetu in ga najdemo v jubilejni 60. izdaji.

Rekord danes zares nekaj velja samo če je v Guinnessovi knjigi rekordov. In čeprav je običajno rekord vstopnica v svet nesmrtnih, je ta pojem skozi Guinnessovo prizmo treba jemati z rezervo, saj je rekord nekaj kar je lahko občudovanja vredno ali pa naravnost bizar. A pri vsaki stvari lahko odkrivamo skrajnosti in Guinnessova knjiga tu ne dela razlik.

Predjamski grad bo omenjen tudi v tujih različicah Guinnessove knjige rekordov, ne samo v slovenski izdaji.
Predjamski grad bo omenjen tudi v tujih različicah Guinnessove knjige rekordov, ne samo v slovenski izdaji.

LEES VERDER: Ferrari 250 GTO – z 29 milijoni podrl rekord najdražjega na svetu

Večina slovenskih sodi v prvo kategorijo in jubilejna 60. izdaja, ki je pri založbi Učila International izšla 10. septembra, je bogatejša za kar 23. Največjo težo izmed njih ima prav rekord Predjamskega gradu, ki ga je grad sicer postavil že kar precej stoletij nazaj, saj je ta 35 metrov visoka graščina, ki se je vrasla v 120 metrov visoko skalno steno v Postojnski kotlini, z nami že od 12. stoletja, z današnjo podobo pa od 16.

Grad je leta 2011 obiskal tudi George R.R. Martin, avtor Igre prestolov. Mu bo rekord prinesel tudi televizijsko vlogo?
Grad je leta 2011 obiskal tudi George R.R. Martin, avtor Igre prestolov. Mu bo rekord prinesel tudi televizijsko vlogo?

Grad se je skozi stoletja ubranil pred sovražniki, a pred toeristen se ne bo več mogel nikoli, sploh ne po tem, ko si je prislužil ta een vleiende titel.

Meer informatie

Nakupna informacija: 
emka.si 

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.