De Frankfurt Motor Show bood nog een traktatie, deze keer veel toegankelijker voor ons gewone stervelingen. De nieuwe Renault Megane RS is agressiever dan ooit en verbergt zich bovendien meer onder de motorkap dan ooit tevoren. Een van de meest opwindende ‘hot hatches’ in het C-segment heeft nu een nieuwe motor en voor het eerst in de geschiedenis is het mogelijk om te kiezen tussen handgeschakelde of automatische transmissie.
Nieuwe Renault Megane RS predstavlja najbolj športno različico Renaultove limuzine v segmentu C. Velika novost je novi 1,8-litrski turbinski motor, ki nadomešča starega 2-litrskega turbinca. Novi motor zagotavlja 280 konjskih moči, zanj pa si lahko izberemo Handgeschakelde 6-versnellingsbak menjalnik ali 6-stopenjski dvosklopčni avtomatski menjalnik s predstavnimi ročicami ob volanu in možnostjo “launch control“. Če si želite še več moči, počakajte do konca prihodnjega leta. Takrat se bo namreč med nas pripeljal še Megane RS v različici Trophy, ki ponuja 300 pk.
A vendar je treba vso to moč nekako prenesti na cesto, kar je še posebno zahtevno pri avtomobilih, ki so gnani na prednji kolesni par. Zaradi tega Megane RS uvaja štirikolesno krmiljenje in bo na voljo z dvema različnima nastavitvama podvozja Cup En Sport. Na izbiro bo 5 voznih profilov, zaradi katerih bo Megana RS precej lažje uporabljati v vsakdanjih razmerah. Ob kopici asistenčnih sistemov bo Megane RS prav soliden vsakodnevni avtomobil. Na ceste bo zapeljal spomladi prihodnje leto, kar pomeni, da se lahko avtomobilskim navdušencem že začnejo cediti sline.
LEES VERDER: WIE IS SNELLER? ZOE E-SPORT VS. FORMULE RS 16
Galerija slik: Renault Megane RS
Meer informatie:
renault.si