Renault kijkt rond in zijn rijke schat aan auto-edelstenen en wil een aantal van de modellen die in het verleden bewezen hebben een cult te zijn, reïncarneren. Renault 5, weliswaar als studie, maar wel eentje die we meteen kopen en de komende jaren ook ‘vlees’ zal worden.
Reinkarnacije legend se vselej izkažejo za pravilno potezo. Tako Fiat met het model Fiat500 že vrsto let kroji segment urbanih “supermini” malih mestnih avtomobilov v katerem res ni veliko “pametne” konkurence. Tako kot konkurence, ki bi povzročala čustva ni tudi v razredu višje. In prav tja kane Renault plasirati model Renault5, ki je bil na slovenskih ulicah dominanten pred tremi desetletji. A tokrat z električnimi atributi pogonskih sklopov.
Potem, ko smo pred tednom ogledali, kaj vse pripravljata Alpen En Dacia, je čas, da ugotovimo, kaj “kuha” glavna znamka Renault. Do leta 2025 bodo lansirali najmanj sedem popolnoma električnih vozil, eno izmed njih pa je bilo pred dnevi predstavljeno v obliki prenovljenega Renault5. V ZDA znan tudi po imenu “Le Car”, torej “supermini” se torej po ukinitvi modela v letu 1996 – vrača nazaj!
Renault je jasno povedal, da prikazani Renault5 ni le koncept, vendar že kar prototip serijske različice. To pomeni, da nov model avtomobila ne bo drastično drugačen, mogoče le malenkostno prilagojen za masovno proizvodnjo. Rdeči svetlobni podpis horizontalne črte pa spominja na modele Renault 5GT Turbo in zna biti rezerviran za najbolj “zlobno različico”. Vse skupaj namiguje, da Renault prav z modelom Renault5 želi pripraviti električni avtomobil, ki ne bo dolgočasen. Temveč enako vznemirljiv kot njegovi kultni zgodovinski modeli.
Over het nieuwe Renault5 (R5) ni znanega veliko, a Renaultov vodja, Luca de Meo, pravi, da bo električni avtomobil “po ceni, ki si jo bo lahko privoščil marsikdo.” Slišali smo tudi, da načrtujejo vrnitev tudi Renaulta 4 – kultne Katrce, vendar so podrobnosti tega v tem trenutku zelo omejene.
Francoski proizvajalec avtomobilov napoveduje, da bo do sredine desetletja predstavil 14 vozil, od tega polovica v segmentih C in D. V povezanih novicah skupina Renault načrtuje tudi predstavitev serijske različice koncepta Megane eVision – naslednje leto z novim informacijsko-razvedrilnim sistemom z vgrajenimi Googlovimi storitvami in kakopak električnim pogonom.