fbpx

Dit zijn de apps die de meeste persoonlijke data verzamelen

Apps die op onze telefoon zijn geïnstalleerd, hebben onze persoonlijke gegevens letterlijk binnen handbereik. En omdat ze zich onder meer ook bezighouden met de verkoop van advertentieruimte, zijn ze nuttig voor een gemakkelijkere weg naar het gestelde doel.

Razne aplikacije zbirajo različne podatke o nas. Ko pristanemo na pogoje katere koli aplikacije ali spletnega mesta, ji oziroma mu damo dovoljenje za zbiranje naših podatkov, da lahko uporabljamo njihove storitve. Clario, podjetje za kibernetsko varnost, pravi, da največ podatkov zberejo prav tiste aplikacije, v katerih je uporabnik v središču pozornosti. Če imate torej v aplikaciji profil po meri, potem ta zagotovo zbira vaše osebne podatke.

Aplikacije, nameščene na našem telefonu, imajo naše osebne podatke dobesedno na dosegu roke.

Facebook, Instagram in dve aplikaciji za zmenke so pri tem absolutni prvaki, kaže raziskava podjetja Clario. Tu je seznam 10 aplikacij, ki zbirajo največ podatkov.

  • Facebook: 70 % zbranih osebnih podatkov
  • Instagram: 58,82 % zbranih osebnih podatkov
  • Tinder: 55,88 % zbranih osebnih podatkov
  • Grindr: 52,94 % zbranih osebnih podatkov
  • Uber: 52,94 % zbranih osebnih podatkov
  • Vreselijk: 41,18 % zbranih osebnih podatkov
  • Tesco: 38,24 % zbranih osebnih podatkov
  • Spotify: 35,29 % zbranih osebnih podatkov
  • MyFitnessPal: 35,29 % zbranih osebnih podatkov
  • Jet2: 35,29 % zbranih osebnih podatkov

Družbeno omrežje Facebook tako zbira največ osebnih podatkov, sledi mu Instagram. Tinder in Gridr, dve aplikaciji za zmenke, zbirata osebne podatke kot so ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni podatki in tudi podatke, kot je ta, ali imate hišnega ljubljenčka.

Če ne želite deliti toliko osebnih podatkov v teh aplikacijah, lahko preverite dovoljenja ali pa v nastavitvah naprave nekaterim aplikacijam onemogočite dostop. Na vas je, da se odločite, koliko osebnih podatkov želite deliti.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.