fbpx

Dit zijn de beste Sloveense webwinkels van 2016

Shop je graag online? Op de 5e Shopper's Mind Ecommerce Day-conferentie, die plaatsvond in het Crystal Palace, werden prijzen uitgereikt voor de beste Sloveense online winkels in 2016. Kijk of jouw favoriete Sloveense online winkel tussen de winnaars zit.

Raziskava, ki se je poglobila v spletne nakupovalne navade Slovencev, je vključila kar 22.633 slovenskih potrošnikov in ti so med 70 slovenskimi spletnimi prodajalci izglasovali najboljše slovenske spletne trgovine. Nagrade in priznanja so zmagovalcem podelili na 5. konferenci Shopper’s Mind Ecommerce Day. Glavni nagradi sta prejeli spletni trgovini click2chic.si (The Shopper’s Mind Web Champion Award) in malinca.si (The Shopper’s Mind Web Challenger Award), podeljenih je bilo še 25 drugih nagrad in 2 priznanji.

Spletna trgovina Click2Chic
Spletna trgovina Click2Chic

Med nagrajenimi spletnimi trgovinami so bile še naslednje spletne trgovine: Gizzmo.si, Printink.si, Polna-kahlica.si, Licila.si, Pikolin.si, Skratek.si, Tehnox.si, Mercator.si, Grosbasket.com, Silux.si, Sveterotike.si, Alpinashop.si, 1nadan.si, Click2chic.si, Vitapur.si, Conrad.si, Funky.si, Zoohit.si, Printink.si, MImovrste.com, Sonusart.si, Posljipaket.si in Extremevital.si.

Spletna trgovina Malinca
Spletna trgovina Malinca

LEES VERDER: Najlepša Miklavževa darila za otroke 2016

Slovenci na spletu kupujemo vse pogosteje

Raziskovalni projekt Shopper’s Mind, ki ga podjetje Ceneje, d. o. o., izvaja skupaj s partnersko raziskovalno agencijo Valicon, je dal še naslednje zanimive rezultate.
Letošnji podatki kažejo, da Slovenci na spletu kupujemo vse pogosteje. Od vseh uporabnikov spleta jih vsaj en nakup mesečno opravi 37 odstotkov − 7 odstotkov več kot lani ter 10 odstotkov več kot v letu 2014. 34 odstotkov jih na spletu kupuje elektronica, 19 odstotkov modne izdelke, 13 odstotkov opremo za dom in vrt ter 11 odstotkov izdelke v kategoriji lepote in zdravja. Tistih, ki ne spletu nikoli ne kupujejo, je samo še 8 odstotkov.

Meer informatie

Meer informatie:
Smind.si

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.