fbpx

Nokken in BIG predstavljata luksuzno dvonadstropno šotorsko zavetje NKN-Softshell Bold – za sodobne popotnike

Ko se arhitektura sreča z naravo: nova dimenzija glampinga

NKN-Softshell
Foto: nokken

Nokken in priznani danski arhitekturni studio Bjarke Ingels Group (BIG) sta združila moči in ustvarila NKN-Softshell, dvonadstropno šotorsko zavetje, ki združuje eleganco sodobne arhitekture z udobjem narave.

V svetu, kjer luksuz pomeni več kot le zlate pipe in marmorne talne obloge, sta Nokken in BIG predstavila NKN-Softshell – dvonadstropno šotorsko zavetje, ki redefinira pojem glampinga. S površino 18 kvadratnih metrov (195 kvadratnih čevljev) ta struktura ponuja več kot le streho nad glavo; ponuja izkušnjo bivanja v naravi z dotikom skandinavskega dizajna.

Foto: nokken
Foto: nokken

Osnova NKN-Softshella je trden lesen okvir, prekrit z vremensko odpornim platnom, ki je na voljo v več barvah, da se prilagodi različnim okoljem. Notranjost je zasnovana z mislijo na udobje in funkcionalnost, z možnostjo dodatne opreme, kot so mreža za shranjevanje, lestev in posteljno vzglavje, ki izboljšajo uporabniško izkušnjo. (the-nokken.com)

“S Softshellom ponujamo gostinski industriji nekaj, kar izstopa iz tradicionalnih šotorskih struktur,” pravi soustanovitelj Nokkna, James Van Tromp. “Združuje oblikovno sofisticiranost trajne arhitekture s prilagodljivostjo začasne rešitve, namenjene gostom, ki želijo biti potopljeni v naravo, vendar z oblikovno estetiko in stopnjo udobja, ki jo pričakujejo v luksuznem hotelu.”


Foto: nokken
Foto: nokken
Foto: nokken

NKN-Softshell je na voljo za prednaročila po ceni od 20.800 € (22.500 USD), prve dobave pa so predvidene za poletje 2025. Za tiste, ki iščejo popolno ravnovesje med naravo in luksuzom, je to priložnost, ki je ne gre zamuditi.

Foto: nokken

Torej, če ste pripravljeni zamenjati hotelske sobe s petimi zvezdicami za milijon zvezd na nebu, je NKN-Softshell vaša vstopnica v svet razkošnega kampiranja!

Foto: nokken

Dodatne Informacije

the-nokken.com/softshell

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.