Japonska Honda je pokazala peto generacijo modela Honda CR-V, srednjevelikega športnega terenca, ki ga bo prvič v dve desetletji trajajoči zgodbi gnal tudi turbobencinski motor. Oblikovno je nadgradnja aktualnega CR-V-ja, postavljen na povsem novo platformo. Ima daljše medosje, prostornejšo notranjost in je nasploh večji od predhodnika.
Nova Honda CR-V (2017) prinaša več vsega. V primerjavi s predhodnikom je zrasla v vse smeri. Največ pri tem šteje 41 milimetrov več medosne razdalje, kar v kombinaciji s svežo zasnovo prinaša 53 milimetrov več prostora za noge potnikov v drugi vrsti. Napihnil se je tudi prtljažnik, ki ima po novem 55 litrov več, kar pomeni 644 litrov.
Peta generacija ohranja silhueto predhodnika, imata pa zadek in sprednji del nekoliko bolj izrazita značaja. Spredaj lahko povlečemo nekaj vzporednic z novo Hondo Civic. Prvič ima Honda CR-V delujoče lopute v motorni maski za boljšo aerodinamiko pri višjih hitrostih. Inženirji so ji namenili serijo varnostno-asistenčnih pripomočkov, med drugim sistem za zaviranje v sili, sistem za opozarjanje na promet za avtomobilom in sistem za opozarjanje na nevarnost naleta.
PREBERITE ŠE: Nova Honda Civic Type R – vsi rekordi so ogroženi!
Poleg nove oblike ima športni terenec Honda CR-V (2017) tudi prostornejšo notranjost. Krasi jo ergonomsko izpopolnjena armaturna plošča, ki se ponaša s 7-palčnim zaslonom na dotik in povezljivostjo s sistemoma Apple Carplay in Android Auto ter (pazite to!) gumbom za jakost zvoka. Motorna paleta ponuja 2,4-litrski atmosferski bencinski motor s 148 KM (135 kW), nov 1,5-litrski turbobencinski agregat s 190 KM (140 kW) in 1,6-litrski turbodizel s 120 ali 160 KM (88/118 kW). Pri vseh modelih bodo na voljo različice s sprednjim in štirikolesnim pogonom. Nova Honda CR-V bo na evropski trg prispela proti koncu leta 2017.
Galerija – Nova Honda CR-V (2017):
Več informacija:
honda.si