Dvojčka s serijsko številko 718, Boxter in Cayman GTS, sta prišla še pravi čas, predno začnemo pisati pisma Božičku in dedku Mrazu. Na kratko bi lahko ta dva športna lepotca iz Stuttgarta opisali z več črne barve, več konjskih moči in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom pri serijski opremi. In če gre sklepati po predhodnih GTS-dvojčkih, sta novinca še boljša in potemtakem zagotovo še bolj zabavna.
Čeprav sta tako Porsche Boxter GTS kot Porsche Cayman GTS dovolj močna, so obema dodali še 15 konjskih moči. Oba modela sta dobila nekaj kozmetičnih popravkov in izboljšav na pogonski tehnologiji. Dodatne konjske moči so posledica spremembe sesalnega kolektorja in igranja s turbino. Porsche Cayman GTS ima po novem 365 konjskih moči, kar je za 35 konjev več kot pri predhodnem modelu. Najmanjša Porscheja sta še vedno na voljo z ročnim -stopenjskim menjalnikom, za doplačilo pa si lahko novopečeni lastniki omislijo tudi 7-stopenjski avtomatski PDK-menjalnik z dvojno sklopko. Porsche Cayman GTS lahko od 0 do 100 km/h pospeši v 3,9 sekunde in ima končno hitrost 290 km/h. Njegovo športnost še poveča mehanski diferencial, aktivno podvozje in sistem Porsche Torque Vectoring.
Oba modela sta nekako potemnela. Vsi žarometi kot tudi smerniki so potemnjeni, temni so dodatki na prednjem in zadnjem koncu avtomobila, črne barve pa so zaključki izpušnih cevi in 20-palčna platišča iz lahke litine. Črna je celo obroba okoli značke obeh modelov. V notranjosti bodo vozniki dvojčkov GTS lahko spremljali kronometer, saj je paket Sport Chrono v tem primeru že del standardne opreme. Poleg kronometra je skoraj celotna notranjost odeta v alakantaro, na sedežih pa je moč zaslediti logotip GTS.
PREBERITE ŠE: NAJBOLJ ZLOBEN DRUŽINSKI KARAVAN: PORSCHE PANAMERA TURBO S E-HYBRID SPORT TURISMO
Galerija slik: Nova Porsche 718 Boxster GTS in Porsche 718 Cayman GTS
Več infromacij:
porsche.si