fbpx

Novi Audi A6 Limuzina (2025): Tišina, ki prehiti vse

Tišina ima novo obliko. In nosi štiri kroge.

Audi A6 Limuzina
Foto: Audi

Ste že slišali za limuzino, ki ne rabi kričati, da pove vse? Tak je novi Audi A6 Limuzina (2025). Čisti zen v svetu SUV-jev, ki imajo komplekse višine. Novi Audi A6 Limuzina ne skače v oči, ampak tiho zasede sobo. In ko enkrat sedeš vanj, ti je jasno, da si vstopil v premium razred – ne tisti "bleščeči Instagram premium", ampak v resnega, poslovnega, odraslega Audija. Takšnega, ki ima raje tišino kot dramo.

Količnik zračnega upora – pri Audi A6 Limuzina? 0,23. Številka, ki je bolj primerna za znanstveni laboratorij kot pa limuzino na nemškem avtocestnem pasu za “levičarje”. In ja, to je najbolj aerodinamičen Audijev model z motorjem na notranje izgorevanje.


Če vas to ne gane – mogoče vas bo dejstvo, da ima podvozje aerodinamične panele in spojler, ki ni tam zato, da bi izgledal kul. Čeprav, iskreno – izgleda brutalno.

Foto: Audi
Foto: Audi
Foto: Audi
Foto: Audi

Tehnika novi Audi A6 Limuzina, ki se pelje sama (skoraj)

Poglejmo dejstva:

  • 2.0 TDI, 150 kW (204 KM)
  • 3.0 TFSI, 270 kW (367 KM)
  • MHEV+ sistem, ki prinaša 18 kW (24 KM) dodatka za prehitevanja in do 230 Nm navora za tiste “hop čez hribček” trenutke
  • Do 25 kW rekuperacije – kar pomeni, da vsakič, ko spustiš gas, ne izgubljaš energije. Varčuješ. Tako, kot bi ti rekla teta, če bi ji znal razložiti, kaj je blagi hibrid.

In potem pride zračno vzmetenje. Tisto, ki se zniža za 20 mm, če si normalen, in še za 10 mm, če si športno razpoložen. Seveda, pri 200 km/h bo avto to naredil sam. Ker Audi ve, da si včasih preveč zaposlen, da bi razmišljal o aerodinamiki.

Obrni zadek – z zadnjimi kolesi

V mestu si klasično zataknjen za en BMW X5, ki misli, da je tanker. A ti imaš štirikolesno krmiljenje. Zadnja kolesa ti pomagajo obrniti Audi A6 Limuzina kot bi bil A3. Občutek? Malo magičen, priznam. In na odprti cesti? Zadek se uskladi s sprednjim delom in vožnja postane… kirurška. Precizna. Audi-style.

Notranjost: Kabina za svetovno diplomacijo

Notranjost Audi A6 Limuzina je kot sestanek v Švici – brez drame, brez šumov, brez nepotrebnih emocij. Vse ima svoje mesto, materiali so taktilno razkošni, tehnologija pa je… no, futuristična, ampak z nemškim pridihom: deluje. Vsakič.

Audi A6 Limuzina
Foto: Audi

Zvočna izolacija? Bolj tiho kot v knjižnici ob dveh zjutraj. Okna in vrata so tako dobro zatesnjeni, da lahko slišite svoje misli. In to ni vedno dobro.

Foto: Audi

Dimenzije in podatki

Specifikacija Podatek
Koeficient zračnega upora 0,23
Najvišja moč motorjev 270 kW (367 KM)
Navor do 230 Nm dodatno iz MHEV sistema
Pospešek (0–100 km/h) cca 5,1 s (za 3.0 TFSI)
Povprečna poraba 6,5–7,5 l/100 km (odvisno od motorizacije)
Prtljažnik cca 530 l
Dolžina vozila 4.939 mm
Cena (vstopni model 2.0 TFSI)** od 55.500 € (~59.000 USD)

Zaključek: Kdor zna, zna. Kdor ima, vozi.

Audi A6 Limuzina 2025 je kot tisti poslovnež, ki pride v superge Balenciaga, toda nosi star analogni Patek Philippe. Ne kriči, da ima stil – preprosto ga ima. In to se čuti v vsaki liniji, v vsakem obratu volana in v tistem skoraj neslišnem šumu vetra pri 180 km/h.


Če to ni poslovni razred na nivoju, potem res ne vemo, kaj je.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.