Čeprav je Chevrolet Camara avto s kultnim statusom onkraj luže, pa tudi v Evropi vse bolj postaja simbol ''ameriških sanj''. ''Pony'' avto sedme Camaro generacije je hitrejši, lažje vodljiv in lažji kot njegov predhodnik iz leta 2010, ki pa je bil pravi hit. Leži na novi platformi Alpha, ki si jo je sposodil pri Cadillacu ATS in CTS, tudi sicer pa ima več skupnega z njim kot s svojim starejšim bratom.
Novi Chevrolet Camaro je ožji in krajši kot predhodnik, zahvaljujoč lahkim a čvrstih materialov pa je tudi nekoliko lažji (za okoli 100 kilogramov). Osnovni različici z 18-palčnimi platišči tehtnica tako nameri le 1300 kilogramov. Čeprav ima športno dušo, pa Camaro ni pozabil na udobje in priboljške sodobne tehnologije, ki ga simbolizirata 8-palčni zaslon z infotainment sistemom MyLink in brezstična tehnologija polnjenja pametnega telefona. In če gre kje iskati vzporednice s ”prednikom” je to pri fiziognomiji, seveda pa je bil vseeno deležen kar nekaj sprememb.
PREBERITE ŠE: Corvette Z06 C7.R – najhitrejša Corvetta, ki vam jo bo kdaj dovoljeno kupiti
Chevrolet Camaro lahko dobite s tremi različnimi motorji, vsakemu pa pripada svoje vrste ”rjovenje” in ročni šeststopenjski ali osemstopenjski avtomatski menjalnik. Novost je 2,0-litrski štirivaljnik (!) z 279 konjskimi močmi (205 kW), ki na sto km/h ”teče” manj kot šest sekund. Opcija b je 3,6-litrski V6 motor, ki zmore 340 KM (250 kW), oba pa za zajtrk pohrusta tretja opcija, različica SS z V8 6,2-litrskim motorjem, ki na zadnji par koles dostavlja 451 konjev (332 kW). Najbolj mišičasta verzija je opremljena še z gumbi in senzorji, ki so primerni za igranje na dirkaški stezi.
Več informacij:
chevrolet.com