Po treh generacijah se je najzmogljivejši Leon poslovil od SEAT-ovega logotipa in nastopil pod novonastalo znamko CUPRA Leon. Na voljo bo v različici s prisekanim zadkom in kot karavan (Sportstourer) ter prvič v zgodovini tudi kot priključni hibrid.
Novi CUPRA Leon bo prvič na voljo tudi kot različica v obliki priključnega hibrida. Ta bo kombiniral 1,4-litrski turbinski bencinski motor z baterijo in elektromotorjem, skupna moč sistema pa bo 245 konjskih moči in 400 Nm navora. Baterija bo imela dovolj energije za do 60 kilometrov dolgo pot, če se vozimo zgolj z uporabo električne energije. Za polnjenje baterije bomo na gospodinjskem priključku potrebovali 6 ur, na hitrejši polnilnici pa bodo dovolj 3 ure polnjenja. Poleg priključnega hibrida bo na voljo še 2,0-litrski TSI-motor z 245 konjskimi močmi in 370 Nm navora.
Če si boste želeli še več, bo na voljo različica CUPRA Leon s 300 konjskimi močmi in 400 Nm navora. Pri tem boste deležni štirikolesnega pogona in elektronske zapore diferencialov. A to še ni vse, na voljo bo še dodatna Leonova “raketa”, ki bo imela štirikolesni pogon, bo karavanske karoserijske oblike in bo zmogla 310 konjskih moči. Posebna izvedenka Leona bo od 0 do 100 km/h pospešila v manj kot 5 sekundah in dosegla elektronsko omejenih 250 km/h. Treba je poudariti, da CUPRA Leon ne bo več na voljo z ročnim menjalnikom, kar ni nujno slabo, saj se je samodejni menjalnik DSG v preteklosti že več kot odlično izkazal. Novi CUPRA Leon se bo svetovni javnosti predstavil na avtomobilskem salonu v Ženevi, prvim kupcem pa bo na voljo proti koncu leta 2020.
Galerija: novi CUPRA Leon
Več informacij:
cupraofficial.si