fbpx

Novi električni družinski Li i6: Kitajski električni velikan obljublja do 720 kilometrov dometa – Elon, slišiš to?

Li i6
Foto: Li Auto

Li Auto bo septembra predstavil - Li i6 - svoj najbolj dostopen električni SUV doslej, ki bo imel doseg od 660 do 720 km.

Li Auto je pripravil novega električnega junaka srednjega cenovnega razreda, Li i6, ki bo ponudil tri različne različice glede na doseg: 660 kilometrov (AWD), 710 kilometrov (RWD) in 720 kilometrov (RWD). Vse različice bodo opremljene s sodobnimi litij-železo-fosfatnimi baterijami s kapaciteto natančno odmerjenih 87,3075 kWh (očividno so pri Li Autu v proizvodnji merili do četrte decimalke – kaj veš, mogoče je ravno ta 0,0005 kWh ključ do sreče).

Uradna predstavitev Li i6 je načrtovana za letošnji september, začetna cena pa bo okoli 200.000 juanov (približno 27.900 dolarjev oziroma okroglih 25 tisoč evrov), kar ga uvršča med najdostopnejše električne SUV-je na kitajskem trgu.

Foto: Li Auto

Ko električna arhitektura postane seksi

Li i6 sloni na zmogljivi 800V arhitekturi, ki omogoča izjemno hitro polnjenje: že v 10 minutah boste dobili kar 500 kilometrov dosega. To pomeni ravno dovolj časa, da v miru popijete kavo ali skočite v WC (razen če ste med tistimi, ki vedno pozabijo PIN svoje plačilne kartice – v tem primeru se zna čas polnjenja še celo zavleči).

Zadnji pogon (RWD) poganja električni motor z močjo 250 kW (335 KM), na voljo pa bosta dve opciji teže: 2.395 kg in 2.380 kg. Štirikolesno gnana različica (AWD) prinaša še dodatni 150 kW (201 KM) električni motor, skupna moč pa je dovolj za pospešek od 0 do 100 km/h v manj kot štirih sekundah – kar pomeni, da boste lahko sosedu na semaforju vedno elegantno pokazali, kdo je glavni na ulici.

Foto: Li Auto

Dimenzije? Dovolj za družino in psa – ter napihljiv flamingo.

Kot srednje velik do velik križanec med SUV in enoprostorcem bo Li i6 dolg kar 4.950 mm, širok 1.935 mm, visok 1.655 mm, medosna razdalja pa znaša prostorno udobnih 3.000 mm. Kolesa bodo pri Li Autu nataknili na privlačna 20- ali 21-palčna platišča, odvisno od želja voznika in velikosti ega.

Pri oblikovanju se Li i6 močno zgleduje po svojem večjem bratu Li i8, s katerim deli prepoznavno dvobarvno karoserijo in zaprt prednji del s trendovsko integrirano svetlobno črto. Na strehi bo (najverjetneje) Hesai ATL lidar senzor, ki bo skrbel za varno vožnjo in napredno avtonomno asistenco – torej popolna rešitev za vse, ki bi radi med vožnjo malo zadremali, a imajo radi svoj avto in življenje.

Foto: Li Auto
Foto: Li Auto
Foto: Li Auto

Kdo bo pri Li Autu prodajni superzvezdnik?

Marca je Li Auto nekoliko spremenil napoved svojih prodajnih ambicij za leto 2025 – prvotni cilj 700.000 vozil je znižal na 640.000 vozil. V prvi polovici leta so sicer že prodali 203.938 vozil (kar je solidnih 7,9 % več kot lani), vendar do novega cilja še manjka kar nekaj avtomobilov.

Mimogrede, iz aktualne palete je največ uspeha požel Li L6, ki je edini mesečno presegal mejo 10.000 prodanih enot, z 96.354 prodanimi vozili v prvem polletju. Povsem na nasprotni strani lestvice je njihov mogočni Li Mega, ki se je izkazal za precej manj ‘mega’, kot sugerira ime – s komaj 5.805 prodanimi primerki v istem obdobju. Morda ga naslednje leto preimenujejo v Li Mini?

Foto: Li Auto
Foto: Li Auto

Se bo Li i6 izkazal kot novo električno orožje na trgu?

Septembra bo tako kitajska avtomobilska znamka s svojim novim Li i6 poskušala očarati široke množice. Glede na izjemne tehnične karakteristike, privlačno ceno in atraktivno oblikovanje, se zna hitro zgoditi, da bodo konkurenti nekoliko živčno pogledovali preko ramen. Elon Musk pa bo morda moral na družabnih omrežjih napisati kakšno dodatno provokativno šalo, da ostane v središču pozornosti.

Foto: Li Auto

Kaj meniš, bo Li i6 postal nova kitajska uspešnica ali le eden izmed številnih električnih SUV-jev, ki jih bo pozabila že naslednja generacija pametnih telefonov? Komentarji so vaši! 

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.