Za vse, ki v svojem športnem terencu iščejo malo manj uporabnosti, je tu Mercedes-Benz, da vam ustreže. Sedaj se predstavljata dva AMG-prilagojena GLC modela, in sicer GLC43 in GLC63 S E Performance v obliki kupeja z nagnjeno streho - torej Coupe. gre za sam vrh te popularne modelne izbire.
Predstavljajte si, da bi lahko združili eleganco klasičnega Mercedesa z močjo in zmogljivostjo športnega avtomobila. No, ni vam treba več sanjati, saj je tu Mercedes-AMG GLC Coupé!
Najprej k bistvu. Pod temi elegantnimi karoserijami boste našli enako opremo kot v standardnih AMG GLC SUV-jih, ki so bili predstavljeni julija. Dobite pa karoserijo, ki je brezčasno “cupejevska”. Za GLC63 S Coupe E Performance to pomeni prekomerno zmogljiv turbo polnjeni 2,0-litrski štirivaljni motor, ki sam proizvede 469 konjskih moči, dodatnih 201 KM pa prispeva njegov električni motor. Skupaj torej dobite vrhunskih 671 KM in 752 funtov navora. Vendar pa je treba opozoriti, da je največja moč na voljo le za 10 sekund. Za tiste, ki iščejo nekoliko bolj umirjeno različico, je na voljo GLC 43 4MATIC Coupé z 421 KM (416 hp). In pospeški?!
Kdo bi si mislil, da če odrežeš del strehe SUV-ja, da bi dobil športno silhueto kupeja, avto ne postane niti za las hitrejši? Mercedes-AMG pravi: ‘Seveda ne!’ GLC43 doseže 100 km/h (60 mph) v 4,7 sekundah, kar je približno tako hitro, kot potrebujem, da najdem daljinec za TV. In čeprav GLC63 S Coupe S E Performance doseže 100 km/h (60 mph) v 3,4 sekundah, se zdi, da dodatna teža hibridne baterije ne pomaga pri pospeševanju. No, vsaj hitrostna omejitev je postavljena na 275 km/h (171 mph), kar je več kot dovolj hitro, da ujameš vsako rdečo luč v mestu. In ne glede na to, kateri model izbereš, notranjost ostaja enaka – kot da bi bil v najdražji dnevni sobi, ki se premika s hitrostjo svetlobe… ali vsaj skoraj.
Notranjost tega Mercedes-AMG je tako razkošna, da bi se lahko počutil kot kralj, čeprav si samo na poti v trgovino po mleko. Usnjeni sedeži obloženi z umetnim usnjem ARTICO in mikrovlakni MICROCUT AMG so tako udobni, da bi jih lahko zamenjal za najboljši kavč v svoji dnevni sobi. In potem je tu še MBUX sistem. To ni le običajen infotainment sistem, to je kot če bi imel osebnega asistenta v avtu. ‘Hej MBUX, kje je najbližja kavarna?’ in voilà, sistem ti pokaže pot. Čeprav, če si iskren, večino časa ga uporabljaš za iskanje najbližjih bencinskih črpalk, ker ta hibridna teža res poje gorivo! Še več! Za tiste, ki iščejo dodatno eleganco, so na voljo tudi sedeži iz pravega usnja z reliefnim AMG grbom. A to še ni vse. Standardno AMG Performance volan, obložen z Nappa usnjem, vam ponuja popoln nadzor nad tem biserom avtomobilske industrije.
Za tiste, ki še niso slišali za GLC, je to eden od nosilnih modelov Mercedes-Benz in izjemno popularen srednje veliki SUV. V svoji najnovejši GLC63 S Coupe izvedbi pa postane prava zver in vrh ponudbe. In če ste avtoentuzijast, potem veste, da je trenutna generacija hibridnih AMG avtomobilov nekaj posebnega. Seveda pa boste zaznali tudi veliko “jamranja” na račun hibridnih tehnologij, ki prave ljubitelje vožnje ne prepričajo.
Ko pomislite na Mercedes-Benz, kaj vam pride na misel? Eleganca, prestiž, inovacije? No, z najnovejšim modelom GLC, Mercedes-Benz ni razočaral. Ta avto ni le vizualna poslastica, ampak tudi tehnološka mojstrovina, le potrebno je sprejeti, da se časi spreminjajo.