Mercedes-Benzov model z oznako SL je med nami že skoraj 70 let. Po dolgem čakanju je prišel čas za SL-a z modelno oznako R323, ki je v primerjavi s predhodnikom občutno drugačen in gre praktično za povsem nov avtomobil. Povsem verjetnosti pa je tudi eden zadnjih avtomobilskih klasikov. Nekaj izjemno vrednega za bodoče zbiralce!
2022 Mercedes-AMG SL, oziroma Sport Leicht, s svojo najnovejšo različico prinaša novo platformo, nov dizajn, novo tehnologijo in luksuzno, tako imenovano, 2+2 notranjost. Obenem bo zamenjal tudi model GT Roadster, na voljo pa bo izključno pod znamko Mercedes-AMG. Dizajn sledi aktualnim Mercedesovim smernicam, z ostrimi zunanjimi linijami, všečno masko Panamericana in žarometi, ki so zelo podobnim tistim na modelu CLS. Vitek stranski profil dopolnita potopni kljuki in streha kabrioleta, ki je z novim modelom zopet platnena. V primerjavi s kovinsko streho je, troslojna platnena streha za kar 21 kilogramov lažja, zapre in odpre se v 15 sekundah, z njo pa lahko upravljamo do hitrosti 50 km/h. Športni zadek zaznamujejo štirje nastavki izpušne cevi in aktivni zračni usmernik.
Luksuzna usnjena notranjost ponuja štiri sedeže in najnovejšo različico informacijsko-zabavnega sistema MBUX. Na sredini armaturne plošče dominira 11,9-palčni zaslona na dotik, ki ga je mogoče premakniti proti uporabnikom v razponu med 12 do 32˚. Voznik ima na voljo 12,3-palčni instrumentalni zaslon in projekcijski zaslon s tehnologijo obogatene resničnosti. Kabrioleta prestižne znamke si ne moremo predstavljati brez tako imenovanega ʺzračnega šalaʺ. Sistem za dovajanje toplega straha je integriran v vzglavnike sedežev in poskrbi za ogrevanje potnikov, na voljo pa je že kot del serijske opreme.
Na začetku prodaje bo Mercedes-AMG SL na voljo v najbolj žlahtnih različicah, SL 55 in SL 63. Poganjal ju bo 4,0-litrski V-8 valjni motor, ki bo imel v primeru različice SL 55 476 konjskih moči in 700 Nm navora, v različici SL 63 pa 585 konjskih moči in 800 Nm navora. Prvič v zgodovini modela SL, bo le ta na voljo s štirikolesnim pogonom 4Matic in 4Matic+. Za prenos moči bo skrbel 9-stopenjski samodejni menjalnik s funkcijo hitrega pospeševanja. Opcijsko bo na voljo elektronska zapora zadnjega diferenciala. Mercedes-AMG SL naj bi bil na voljo že v prihodnjem letu.