fbpx

Novi Porsche 911 Turbo S 2026: Elektrificiran monstrum s 711 KM, ki premika meje hitrosti in zdrave pameti

Hibridni turbo, ki še vedno reže asfalt

Porsche 911 Turbo S T‑Hybrid
Foto: Porsche

Porsche 911 Turbo S 2025 uporablja T‑Hybrid z dvema e‑turbinama, 1,9 kWh (400 V) baterijo in v vrh pošilja 523 kW (701 hp/711 PS) ter 800 Nm (590 lb‑ft). 0–100 km/h v 2,5 s, konica 322 km/h in 7:03,92 na Nordschleife.

Porsche 911 Turbo S 2025 je bil vedno kladivo. Zdaj je dobil še skalpel: elektriko. Dve e‑turbo polnili, 400‑voltni sistem in 1,9 kWh baterija so mu navile mišice do 523 kW (701 hp). Rezultat? Pospešek, ki zamegli periferijo, in 7:03,92 na Nordschleife. In to v 911, ki še vedno premore zadnji “+2”.

T‑Hybrid na steroidih: pogon, ki vleče kot fliper

V 992.2 Porsche 911 Turbo S živi enak koncept T‑Hybrid kot v GTS, le da tu delata dve električno podprti turbini (eTurbos) in elektromotor vgrajen v 8‑stopenjski PDK. Kompaktna litij‑ionska baterija 1,9 kWh (400 V) se seli v “prtlažnik” spredaj. Skupna moč je 523 kW (701 hp/711 PS), navor 800 Nm (590 lb‑ft), vrh moči pa je nenavadno širok: 6.500–7.000 vrt/min.

Hitrosti? 0–60 mph v 2,4 s, 0–100 km/h v 2,5 s, 0–200 km/h v 8,4 s, 322 km/h (200 mph) konice. Časi niso “PR‑megla” – na Nordschleife je novinec približno 14 s hitrejši od predhodnika (7:03,92). “Teže ne občutiš – avto je bolj agilen, z več oprijema,” pravi Jörg Bergmeister.

Foto: Porsche
Foto: Porsche

Električni turbini, ki požreta turbo‑luknjo

Vsaka e‑turbo ima motorček na gredi med turbino in kompresorjem. To pomeni skoraj trenutno navitje tlaka pri Porsche 911 Turbo S 2025, manj potrebe po klasični odpadni loputi in možnost rekuperacije energije: sistem turbino po potrebi zavira in energijo vrača v baterijo ali pošilja k pogonskemu elektromotorju. Turbo‑luknja? V glavnem izumrla vrsta.

Podvozje: ehPDCC, širše gume in največji PCCB v dvo‑vratniku

Standard je AWD (PTM), PASM, in nov elektro‑hidravlični Porsche Dynamic Chassis Control (ehPDCC), ki uporablja 400‑V omrežje. Manj nagibanja, več podpore, hitrejše delovanje – in opcijski hitrejši dvig prednje osi, ker je integriran v visokonapetostni sistem. Zadaj so zdaj 325/30 ZR21 ( +10 mm ), spredaj ostaja 255/35 ZR20. PCCB dobi nov material zavornih ploščic, koluta 420 mm spredaj in kar 410 mm zadaj – največji keramični komplet, ki ga je Porsche kdaj vgradil v dvo‑vratni model.

Foto: Porsche

Aerodinamika, ki misli namesto vas

Spredaj so pri Porsche 911 Turbo S 2025 aktivne vertikalne lamele, aktiven difuzor, nastavljiva sprednja “lip” in klasični iztegljivi/nihalni zadnji spojler. Kombinacija zmanjša koeficient upora za do 10 % (v najbolj učinkovitem položaju) in celo izboljša mokro zaviranje – v “Wet” načinu se difuzor zapre in ščiti diske pred pršenjem.

Foto: Porsche
Foto: Porsche

Dizajn & Turbonite: znak plemstva

Nova barva‑akcent Turbonite je rezervirana za modele Turbo: grb, napisi, vložki, tudi sredinsko zaklepni platišči. V notranjosti najdeš Turbonite pasove, šive, obrobe instrumentov, standard pa so HD Matrix LED ter športni sedeži Plus (18‑smerni). Kupe je serijsko dvosedež, a zadnja sedeža lahko dodaš brez doplačila; Cabriolet ostaja 2+2. Če želiš v garaži še “forumskih točk”, naroči karbonska brisalca50 % lažja od serijskih.

Zvok, ki diši po bokserskem grlu

Titanov izpuh Porsche 911 Turbo S 2025 z novim dušilcem in zaključki je serijsko in prihrani 6,8 kg. Motor 3,6‑litrski bokser deluje z asimetričnim krmiljenjem ventilov, zato v ušesa doda tisti hrapav, “boxer‑authentic” ton – kot naročeno za zgodnje jutranje tunele.

Foto: Porsche

Masa in realnost denarnice

Da, hibridni deli nekaj tehtajo. Masa kupeja je 3.829 lb (≈1.737 kg), torej +180 lb (≈85 kg) proti predhodniku – a čas na Ringu in občutki razvojnikov povedo, da dinamika profitira. Kar se cen tiče: uradno $270.300 (kupe) in $284.300 (Cabriolet) brez dajatev; z obveznim DPH/dostavo $2.350 to znese $272.650 in $286.650. Zelo primerljivo zneski v EU … Torej okoli 300.000 evrov. Porsche opozarja na možne carine in dodatne davščine na različnih trgih, zato končna številka lahko še odstopa.

Tehnični “TL;DR”: Porsche 911 Turbo S 2025

  • Pogon: 3,6‑litrski bokser, dve e‑turbo + e‑motor v PDK, T‑Hybrid, 400 V; baterija 1,9 kWh.
  • Moč/Navor: 523 kW (701 hp/711 PS) in 800 Nm (590 lb‑ft).
  • Performanse: 0–60 mph 2,4 s, 0–100 km/h 2,5 s, 0–200 km/h 8,4 s, 322 km/h (200 mph); Nordschleife 7:03,92.
  • Podvozje: AWD (PTM), PASM, ehPDCC (standard), hitrejši front‑lift (opcijsko).
  • Zavore/Pnevmatike: PCCB 420 mm spredaj/410 mm zadaj, 255/35 ZR20 spredaj, 325/30 ZR21 zadaj.
  • Aerodinamika: aktivne lamele, aktiven difuzor, nastavljiva sprednja “lip” in tilt zadnje krilo; –10 % Cd v “eco” nastavitvi.
  • Dizajn: Turbonite akcenti, center‑lock platišča; kupe 2‑sedež (zadnja klop brez doplačila), Cabriolet 2+2.
  • Masa: 3.829 lb (≈1.737 kg); +180 lb (≈85 kg) vs. predhodnik.
  • Cena (ZDA): $272.650 kupe / $286.650 cabrio (z dostavo); opomba o možnih tarifah.

Foto: Porsche
Foto: Porsche

Zaključek: Turbo, ki ne pozna slabega dne

Porsche 911 Turbo S 2025 je spet merilnik realnosti. Hibrid mu ni vzel duše – dal mu je odziv in učinkovitost, zaradi katerih je vsak izhod iz ovinka kot hitri “fast‑forward”. Podatki govorijo sami zase: 523 kW (701 hp), 800 Nm, 2,4–2,5 sekunde do stotice, 322 km/h in 7:03,92 na Zelenem peklu. V dnevnem življenju pa ehPDCC gladi neravnine in PCCB grizejo kot po katalogu. “Najbolj popolna in vsestranska oblika vožnje 911,” pravijo v Stuttgartu, in za enkrat jim je težko oporekati. Če vam Turbonite ne pove vsega, bodo to storile širše gume in titanov izpuh; če vas moti +85 kg, poglejte še enkrat čas na Ringu. Cena? Velika, da. A v zameno dobite avto, ki je hkrati superšportnik, grand tourer in dežurni rešitelj slabih ponedeljkov. 911 Turbo S ostaja najboljši all‑rounder v razredu – zdaj tudi s poco‑elektriko, ki dela točno to, kar mora: pospeši in požre turbo‑luknjo.

 

Dodatne Informacije

porsche.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.