Pozdravljeni, ljubitelji hitrosti in zelenih tehnologij! Predstavljajte si, da je Porsche Cayenne S E-Hybrid kot tista srednja sestra, ki je vedno nekje vmes – ne preveč divja, a hkrati ne preveč umirjena. No, leta 2024 je ta srednja sestra odločila, da bo malo bolj začinila stvari. Rečemo lahko, da je skočila v fitnes, dodala malo zelenega smutija v svojo prehrano in se preobrazila v Porsche Cayenne S E-Hybrid.
In koliko moči je pridobila s tem zelenim smutijem? Porsche nam obljublja kar 512 konjičkov in 750 Nm navora. Ta hibridna lepotica združuje turbo polnjen 3,0-litrski V6 in en sam električni motor. Motor prispeva 348 konjičkov, medtem ko električni del dodaja še 174, kar skupaj tvori omenjenih 512 konjičkov. In čeprav se morda sliši kot znanstvena fantastika, je to dejansko hitrejše od njenega brata, ki ima dvojno turbo polnjen 4,0-litrski V8. Hibrid do 100 km/h pospeši v enakih 4,4 sekunde, vendar prečka četrt kilometra malce hitreje – v pičlih 13 sekundah.
Če ste mislili, da je 512 konjičkov v Cayenne S E-Hybrid impresivno, potem držite svoje klobuke, ker v družini Porsche to ni niti vrh ledene gore. Ta številka je namreč le senca v primerjavi s 729 konjički, ki jih ponuja Cayenne Turbo E-Hybrid. Ampak hej, vsaj prekaša Cayenne E-Hybrid, ki smo ga spoznali nekoliko prej letos. In da ne omenjam tiste standardne dvokomorne, dvotočkovne zračne vzmetenja spodaj. Podpira pogonski sklop, ki vključuje isto 25,9 kWh baterijo, kot jo najdemo v drugih E-Hybrid modelih. Polnite jo lahko v dveh urah na polnilcu Level 2, čeprav Porsche še ni pripravljen razkriti, koliko kilometrov boste z njo prevozili. Po besedah predstavnika podjetja bomo na to informacijo morali počakati do pomladi 2024.
Kar se tiče zunanjosti, Cayenne S E-Hybrid nosi enako prenovljen videz kot drugi modeli za leto 2024. Seveda, ne moremo mimo tistih šik 20-palčnih Cayenne S platišč in štirih izpušnih cevi na zadku. SUV modeli se ponašajo s standardnim srebrnim zunanjim paketom, medtem ko je športnejši Coupe oblečen v črno. Matrix Design LED žarometi, osem-smerne električne sedeže, paket Sport Chrono, brezključni vstop in zagon ter pomoč pri menjavi pasu so le nekatere od standardnih dobrot, ki jih ta model ponuja.
Če ste že pripravili denarnico za novi Porsche Cayenne S E-Hybrid letnik 2024, imamo za vas nekaj številk. Osnovna cena za to zeleno zverino je $99,100, coupe pa bo stal okoli $105,650. Dobava? Pričakujte jo spomladi, ko bodo prvi srečneži že sedeli za volanom te mojstrovine.
Aja, pa še nekaj za vse evropske navdušence: za Evropo trenutno še nimamo točnih informacij o cenah. Torej, držite pesti in morda bo evropska cena še bolj vabljiva! V kar seveda močno dvomimo, a vseeno močno upamo.