Lahko bi rekli, da je SEAT Leon najbolj pričakovan in zaželjen ′bratranec′ Volkswagen Golfa. Novi SEAT Leon se vrača v večjih dimenzijah, z novejšo tehnologijo in še bolj temperamentnim videzom.
Novi SEAT Leon ima v primerjavi s predhodnikom ostrejše linije, le-te pa so prilagojene njegovim večjim proporcem. Za Tarracom je naposled tudi Leon dobil ′svetlobno črto′ na zadku, ki je v tem obdobju izredno priljubljen oblikovni element avtomobilske industrije. Novi Leon je na voljo v karavanski (Sportstourer) različici in v petvratni različici s prisekanim zadkom. Medosna razdalja obeh modelov se je povečala za 50 mm, kar prispeva k večjemu udobju v notranjosti. Različica s prisekanim zadkom je zrasla za 86 mm, karavan pa za 93 mm. Prtljažni prostor ostaja pri različici s prisekanim zadkom enak kot pri predhodniku (380 litrov), pri karavanu pa je večji za 30 litrov, kar skupno nanese za 617 litrov prtljažnega prostora.
Tako kot pri ′sorodnikih′ iz Nemčije in Češke, bo imel tudi novi SEAT Leon možnost prednjih in zadnjih žarometov v popolni tehnologiji LED, ki bodo na voljo s priljubljenimi aktivnimi smerokazi. Novi Leon bo prvi ′popolnoma povezani′ avtomobil pri znamki SEAT. Voznikov zaslon v velikosti 10,25-palcev bo pospremil še 8- ali 10-palčni zaslon na dotik, za potrebe informacijsko-zabavnega sistema. Povezljivost v tem primeru pomeni, da bosta na voljo Andorid Auto, Apple CarPlay in kopica aplikacij, polnjenje in povezovanje pametnih telefonov pa bo potekalo brezžično.
Glede na ostale predstavnike koncerna Volkswagen, lahko pri novem Leonu pričakujemo enako ponudbo motorjev. Ta se prične z 1,0-litrskim TSI bencinskim motorjem z 90 ali 110 konjskimi močmi in se nadaljuje z 1,5-litrskim TSI bencinskim motorjem, ki bo imel 130 ali 150 konjskih moči. Najmočnejši, 2,0-litrski TSI bo imel 190 konjskih moči in bo na voljo izključno z dvosklopčnim samodejnim menjalnikom. Močnejši različici 1,0- in 1,5-litrskega motorja bosta na voljo v obliki blagega hibrida. Dizelske barve zastopa 2,0-litrski TDI, ki bo imel 115 ali 150 konjskih moči.
Na nekaterih trgih bo v ponudbi 1,5-litrski motor s 130 konjskimi močmi, ki ga poganjal stisnjeni zemeljski plin (CNG). A še bolj pomembno kot to, je prihod priključnega hibrida. Sistem sestavljajo 1,4-litrski TSI bencinski motor, elektromotor, 6-stopenjski samodejni menjalnik DSG in baterija s kapaciteto 13-kWh. Sistemska moč bo znašala 204 konjske moči, zgolj z električno energijo, pa bomo lahko prevozili do 60 kilometrov dolgo pot. Novega SEAT Leona lahko pričakujemo že letos v pomladnih mesecih.
Galerija: SEAT Leon
Več informacij:
seat.si