Nemški tuner Novitec je vzel že tako impresivni Ferrari 296 GTS in ga spremenil v pravega cestnega bojevnika - NOVITEC Ferrari 296 GTS N-Largo. S širokim karbonskim bodykitom in dodatnimi konji pod pokrovom motorja je N-Largo edicija nekaj posebnega.
Ferrari 296 GTS je že v serijski izvedbi prava umetnina na štirih kolesih, a pri Novitecu so mnenja, da vedno obstaja prostor za izboljšave. Njihova omejena serija NOVITEC Ferrari 296 GTS N-Largo je prava paša za oči – razširjen karbonski bodykit poveča širino vozila za 12 cm na zadnji osi in 6 cm na sprednji. Novi aerodinamični dodatki, kot so preoblikovani odbijači, izpostavljena karbonska krila in prepoznaven “ducktail” zadek, zagotavljajo še agresivnejši videz. Če ta ni po vašem okusu, je na voljo tudi klasično zadnje krilce.
Pod karbonsko kožo pa se skriva še večja pošast. 3,0-litrski twin-turbo V6 je bil deležen optimizacije, vključno z novimi visoko zmogljivimi dovodi zraka in športnim izpušnim sistemom, kar je povečalo moč na 638 kW (868 KM). Rezultat? Pospešek do 100 km/h v manj kot 3 sekundah, do 200 km/h v 7 sekundah in končna hitrost preko 330 km/h.
Podvozje in kolesa – natančnost do milimetra
Za še boljši stik s cesto skrbi športno podvozje Novitec, ki deluje v sinergiji z magnetoreološkimi blažilniki Ferrarija. NOVITEC Ferrari 296 GTS N-Largo stoji na ekskluzivnih Novitec NF11 NL platiščih, izdelanih v sodelovanju z ameriškim proizvajalcem Vossen. Spredaj merijo 21 palcev, zadaj pa kar 22 palcev, kar še dodatno poudarja agresivno silhueto avtomobila.
Zvok, ki prevzame
Novitec ni pozabil na eno najpomembnejših lastnosti Ferrarija – zvok. Poseben izpušni sistem je na voljo z loputami za prilagajanje glasnosti, opcijsko pa celo v pozlačeni izvedbi. Rezultat? Globok in brutalno glasen simfonični orkester NOVITEC Ferrari 296 GTS N-Largo, ki naredi vsako vožnjo nepozabno.
Ekskluzivnost na najvišjem nivoju
NOVITEC Ferrari 296 GTS N-Largo bo izdelan v zgolj 15 primerkih, kar pomeni, da bo postal prava zbirateljska dragocenost. Čeprav je osnova Ferrari 296 GTS, je Novitec omogočil, da se določeni elementi predelave namestijo tudi na klasične modele 296 GTS in GTB.
Z Novitec N-Largo verzijo se Ferrari 296 GTS iz prestižnega superšportnika prelevi v pravega cestnega divjaka. Večja moč, širše boke in bolj agresivno držo spremlja značilen zvok, ki avtomobil postavi v popolnoma novo dimenzijo zmogljivosti.
Tehnične specifikacije NOVITEC Ferrari 296 GTS N-Largo
- Motor: 3,0-litrski twin-turbo V6 + elektromotor
- Moč: 638 kW (868 KM)
- Navor: ni uradno objavljeno, a pričakovano več kot 740 Nm
- Pospešek 0–100 km/h: < 3 s
- Pospešek 0–200 km/h: 7 s
- Najvišja hitrost: > 330 km/h
- Platišča: 21″ spredaj, 22″ zadaj (NF11 NL by Vossen)
- Širitev karoserije: +12 cm zadaj, +6 cm spredaj
- Posebnosti: karbonski widebody kit, športni izpuh, optimizirani dovodi zraka, aktivno podvozje
Cena in ekskluzivnost
Cena predelave ni javno objavljena, a glede na Novitecove pretekle projekte in ekskluzivnost serije je pričakovati šestmestne zneske. Osnovni Ferrari 296 GTS stane okoli 350.000 € (375.000 $), predelava pa lahko doda še vsaj 100.000 € (107.000 $) ali več, odvisno od izbranih dodatkov.
Sklep – ultimativni Ferrari za izbrane
Novitec Ferrari 296 GTS N-Largo ni za vsakogar. Je surova, brutalna in ekskluzivna evolucija že tako vrhunskega superšportnika. S širšo postavo, več moči in glasnejšim izpuhom postavlja nov mejnik v svetu predelav Ferrarijevih modelov. Kdo si ga bo drznil voziti?