V svetu, kjer je vsaka električna inovacija sprejeta kot čudež, se Ola Electric poteguje za svoj kos pogače s svojim novim Roadsterjem – motociklom, ki naj bi bil v vsakem pogledu izjemen, a hkrati dostopen prav vsakomur. Da, prav ste slišali – superbajk za ceno, ki jo lahko primerjate z mesečno najemnino garsonjere. Ali je to sploh mogoče? Poglejmo podrobneje.
Indijsko podjetje Ola Electric je v zadnjih nekaj letih preraslo iz lokalnega startup podjetja v enega najpomembnejših igralcev na globalnem trgu električnih vozil (EV). Njihovi električni skuterji so dobesedno preplavili indijske ceste, zdaj pa se podjetje podaja še v svet električnih motociklov z modelom Roadster, ki naj bi predstavljal revolucijo v tem segmentu. Ampak kot vsi vemo, se za vsako revolucijo skriva vprašanje: je to resnično tako dobro, kot se zdi, ali gre le za še eno marketinško kampanjo, ki poskuša prepričati svet, da je mogoče dobiti superbajk za drobiž?
Ola Electric, ki jo je ustanovil Bhavish Aggarwal, je že od začetka želela biti pionir na področju trajnostne mobilnosti. Podjetje je že pri lansiranju svojega prvega električnega skuterja postavilo visoke standarde, tako v smislu tehnologije kot cenovne dostopnosti. Njihova strategija je preprosta, a hkrati izjemno ambiciozna: ponuditi visokotehnološka vozila za ceno, ki si jo lahko privošči vsak povprečen potrošnik. In točno to zdaj obljubljajo z Roadsterjem – motociklom, ki prihaja v treh različicah in naj bi bil dostopen za vsak žep.
Roadster X: Iz garsonjere naravnost na cesto
Začnimo z najcenejšo možnostjo – Roadster X, ki se ponaša s ceno približno 850 evrov. Ta mali električni bojevnik se morda zdi kot majhen korak za človeka, a je velik skok za električne motocikle. Z maksimalno hitrostjo 124 km/h in dosegom do 200 kilometrov je Roadster X dovolj za tiste, ki želijo preskakovati mestne ulice s stilom, a brez prevelike hitrosti. Ampak bodimo iskreni – to je le ogrevanje.
Standardni Roadster: Prestopite na naslednjo raven
Naslednji v vrsti je standardni Roadster, ki je korak naprej v zmogljivosti in seveda tudi v ceni, ki znaša okoli 1.200 evrov. Tukaj že govorimo o nečem resnem – 600 kilometrov dosega z maksimalno hitrostjo 126 km/h. Čeprav je to številka, ki jo bo večina uporabnikov redko izkoristila, je impresivno videti takšne specifikacije v tem cenovnem razredu.
Roadster Pro: Ali res potrebujete nekaj, kar gre tako hitro?
In nato pridemo do Roadster Pro, ki predstavlja vrhunec Oline ponudbe. Za približno 2.350 evrov dobite motor, ki vas bo popeljal do 194 km/h in vam omogočil 579 kilometrov dosega. To je prava pošast na dveh kolesih, namenjena tistim, ki se ne zadovoljijo z ničemer manjšim kot s popolno električno izkušnjo. Ampak resno, kdo potrebuje motor, ki gre tako hitro? Verjetno le tisti, ki želijo priti na cilj pred drugimi ali pa se dokazovati na cesti.
Prihodnost ali pač ne?
Ola Electric z Roadsterjem vstopa na nov teritorij in pri tem postavlja visoka pričakovanja. Čeprav številke izgledajo impresivno, je resnično vprašanje, kako bo ta motocikel prestal preizkus časa in realne uporabe. Bo resnična cena tehnologije odtehtala vse prednosti ali pa nas bo Roadster pustil na cedilu, ko bo to najmanj potrebno? Na odgovor bomo morali še malo počakati.
Ola Electric morda napoveduje novo električno dobo, a bodimo previdni. V preteklosti smo že videli številne obljube, ki so se izkazale za prazne. Morda bo tokrat drugače, a kot vedno v svetu avtomobilizma – čas bo pokazal svoje.
motormot