fbpx

Ori – slovenski vrtnarski meter, ki upa, da bo požel uspeh na Kickstarterju

Vrtnarski meter Ori

Slovensko društvo Varuhi semen se je na Kickstarter podalo po zagonska sredstva za svoj vrtnarski meter, ki sliši na ime Ori. Njegova naloga je določanje optimalnih razdalj med semeni ducat najpogosteje posejanih vrtnin oziroma poljščin, kot so paradižnik, solata in fižol. A to še zdaleč ni vse, kar zmore. Poleg šablone je tu tudi barvna legenda, ki nam pove katera vrtnina gre v katero izmed z mavrico iz trikotnikov obkroženih lukenj.

Slovenski Ori je sila uporabni leseni vrtnarski meter s trinajstimi luknjami, ki služijo kot šablona za sajenje vrtnin. Pri sejanju so namreč pomembne razdalje med semeni in vrstami in medtem ko ste se morali do sedaj znajti kakor ste vedeli in znali, Ori prinaša rešitev, ki v sejanje vnaša tudi igrivost. Luknje nam nakazujejo na kakšni razdalji v posamezni vrsti je treba seme ali sadiko posejati, katero, pa nas obveščajo barvni trikotniki katerih legenda se skriva ob strani.

Z Orijem vrtarjenje postane zabavno opravilo.
Z Orijem vrtarjenje postane zabavno opravilo.

Ori je vrtnarski pripomoček, ki ga uporabljamo v paru s sadilnim klinom. Meter položimo na zemljo, skozi primerno luknjo naredimo vanjo jamico, tja pa nato položimo želeno seme. Ko smo z vrsto opravili je na vrsti priložena vrvica z usmerjevalnikom na koncu. Tega postavimo navpično v zemljo, da je vrv napeta in ravna (glej video in fotogalerijo).

PREBERITE ŠE: Hydaway – zložljiva čutara iz Kickstarterja


Ideja o Oriju je bila posajena že pred leti, pridelek, pardon izdelek pa služi tudi kot opomnik na pomembnost samooskrbe in vrtnarjenja, ki ga želijo pri društvo Varuhi semen približati tudi urbanemu okolju. Narejen je iz domačega javorjevega lesa, ime pa sila simbolično, saj izhaja iz besede Origo, kar v latinščini pomeni izvor. Na Kickstarterju Ori cilja na vsaj 30 tisoč dolarjev, s katerimi društvo med drugim želi na noge postavilo tudi Zadrugo Origo.

Dodatne Informacije

Več informacij:
kickstarter.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.