Dobro se pripravite. Spoznali boste najbolj hudomušen ‘nateg’ letošnjega leta. Palessi? Preveč dobro se sliši, da bi bilo resnično.
Palessi je trgovina, ki dokazuje, da ljudje verujejov to, da lahko kupijo status. Dokazuje tudi, kako trgovci zavajajo potrošnike z visokimi cenami izdelkov, ki niso vredni počenega groša.
Payless je trgovina z nizkocenovnimi čevlji, ki je v prostorih ene izmed tamkajšnjih trgovin v Santa Monici ‘ustanovila’ psevdo luksuzno trgovino Palessi. Police trgovine so napolnili s svojimi čevlji, ki so jim določili vrtoglave cene.
Na odprtju trgovine so se zvrstili številni vplivneži in modni navdušenci, ki so bili prepričani, da kupujejo visokokakovostne pare čevljev. Njigova dejanska vrednost pa se je gibala med med 20 in 40 dolarji (približno med 17 in 35 evri). Čevelj, ki je vreden 20 dolarjev (približno 17 evrov), so prodali za 640 dolarjev (približno 670 evrov). V nekaj urah po odprtju trgovine so zbrali 3000 dolarjev.
Čeprav so modni navdušenci bili prevarani in osramočeni, niso izgubili svojega denarja. Payless jim je vrnil sredstva in podaril čevlje, ki so jih sicer kupili. Kakšno se vam zdi takšno oglaševanje?