Družina divjih mačk, ki se skriva pod znakom leva, je od včeraj uradno večja za najmanjšega člana v svojem naboru, mačka, ki se bo podil predvsem po mestnih ulicah svetovnih metropol. Novi Peugeot 108 navdušuje s sproščeno drugačnostjo in nekaterimi posebnostmi.
Ljubek francoski mestni avtomobil se lahko pohvali z dejstvom, da gre za najlažje vozilo v svojem segmentu, saj tehta le 840 kilogramov. S tem pa pridobiva na dinamičnosti in hkrati vračnosti pri porabi goriva. Na voljo v trivratni karoserijski različici ter kot klasični petvratni “hatchback”. S tem si želi večji nabor privržencev, kot ga je uspela doseči različica, ki se počasi poslavlja. Modelni paleti se pridružuje tudi različica s platneno streho, ki ga dela le še bolj urbanega.
Predvsem gre za dosti bolj resno vozilo, kot je bil predhodnik, in zna v segmentu Toyota Yaris, Citroen DS3 in pravkar napovedanem novem Renault Twingu, premešati karte ter s tem prodajne številke.
S 3,47 metra dolžine in 1,62 metra širine je majhen, a vseeno v primerjavi s konkurenco povsem konkurenčen. Novega 108 bo v osnovni različici gnal novi 1.0 litrski e-VTI motor, ki bo razvil 68 konjskih moči, s prenosom prek 5-stopenjskega menjalnika na prednji par in funkcijo stop&go. Na razpolago bo tudi avtomatski menjalnik ter seveda večji motor z 1.2 litra delovne prostornine in 82 konjskimi močmi.
Za mestni avtomobil se spodobi tudi visoka raven varnostnih pomagal ter opreme za pasivno varnost. Tako bo malček dobavljiv s pomagalom za zaviranje v sili, pomagalom za speljevanje in pomoč pri speljevanju v hrib, naprednim ESP sistemom in 6 zračnimi blazinami. Izbor dodatne opreme se zdi izjemno dolg tudi na področju zabavne elektronike.
Peugeot 108 bo prvič uradno predstavljen na ženevskem avtomobilističnem salonu. Pri naših trgovicih pa ga lahko pričakujemo v juliju 2014.
Oglejte si še galerijo – Peugeot 108