fbpx

Nowość na rynku: Kia odświeżyła sportage i tym samym dała mu nowy początek

Kia je namenila kozmetično prenovo svojemu najbolj prodajanemu modelu v Evropi in tretjem najbolj prodajanem modleu suv C-segmenta. Pri nas pa je skoraj vsak četrti primerek ravno sportage.

Kia sportage je po predstavitvi leta 2010 in okoli 2.400 prodanih primerkih, nekje na polovici tržne poti, kar pomeni, da je bil čas tudi za prvo kozmetično prenovo. To pa ne pomeni, da je bil sportage potreben drastične prenove, saj gre še vedno za oblikovno svež model, spremembe pa so po večini le kozmetične narave.

Na zunanji podobi je najbolj opazen drugačni sprednji del, ki je bolj v skladu s trenutnimi modnimi trendi, razlika pa je predvsem v lamelah motorne maske. Več je tudi barvne raznolikosti, saj so na voljo štiri nove barve karoserije, osvežili so tudi linijo litih platišč. Modernosti v prid so mu namenili tudi anteno v obliki plavuti morskega psa, na zadku pa celoto zaokrožujejo luči v LED tehniki.

Novi materiali, boljše oblazinjenje

V notranjost se še vedno stopa suvovsko visoko, enako je tudi sedenje, so pa določeni materiali sedaj boljši, višji nivo voznega udobja pa zagotavljata tudi bolj udobno vzmetenje in boljša zvočna zatesnjenost. Prava poplava opremskih paketov kupcu zagotavlja, da bo našel natanko tisto kar si želi, najbolj prodajan pa naj bi bil po besedah uvoznika paket urban, ki premore samodejno klimatsko napravo, LED dnevne luči, 17-palčna lita platišča, parkirna pomagala zadaj, meglenke s funkcijo svetenja v ovinek, senzor za dež, naslon za roke spredaj, audio naprava s USB-AUX priključki in tipkami na volanu in bluetoothom, mali usnjeni paket, tempomat in še kaj bi se našlo. Višje po opremski lestvici pa del opreme postanejo tudi: usnjeno oblazinjenje, ogrevani sedeži v obeh sedežnih vrstah, panoramsko strešno okno, ksenonski žarometi, sistem za samodejno parkiranje, navigacija z zaslonom na dotik in vzvratna kamera.

V notranjosti potnike pričakajo boljši materiali in oblazinjenje ter več udobja zahvaljujoč boljšima vzmetenju in zvočni izolaciji.
V notranjosti potnike pričakajo boljši materiali in oblazinjenje ter več udobja zahvaljujoč boljšima vzmetenju in zvočni izolaciji.

Falanga različnih motorjev, menjalnikov in pogonov

Pri motorjih edino novost predstavlja 2,0-litrski GDI bencinski motor z 122 kW, ki pa je kot edini na voljo po naročilu, ostali motorji pa so znani že od prej in sicer na bencinski strani 1,6-litrski GDI z 99 kW moči, na dizelski pa 1,7 in 2,0-litrski CRDI agregati z 84-, 100-, oziroma 135 kW moči (2,0 GDI HP).

Menjalnik je sedaj v osnovi vedno šeststopenjski ročni, proti doplačilu pa ga pri določenih različicah zamenja prestavna avtomatika. V osnovi je pogon speljan na prednji kolesni par, pri obeh 2,0-litrskih motorjih pa je pogon štirikolesni in sicer priznanega proizvajalca Dynamax, navor pa elektronika v osnovi razporeja v razmerju 60:40 in ga po potrebi prilagaja trenutnim voznim razmeram.

CZYTAJ WIĘCEJ: Kia ze stingerem GT4 wśród sportowych coupe

Najbolj očitne spremembe so na nosu vozila, čeprav so tudi tu dokaj subtilne.
Najbolj očitne spremembe so na nosu vozila, čeprav so tudi tu dokaj subtilne.

Cene se pričnejo pri 16.990 evrih, kolikor stane različica 1.6 GDI fun, za dizelskega morate imeti pripravljenih 19.270 evrov. Najbolj prodajan naj bi bil ravno ta motor, a s stopnico višjim paketom – urban, ki stane 20.990 evrov.

Zobacz więcej zdjęć w galerii

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.