fbpx

Popolnoma novi Audi Q3 (2025): Najbolj digitalen in prostorsko radodaren Q3 do zdaj!

Zdaj z OLED-žarometi, mikrovlaknenskimi sedeži in 119 km električnega dosega.

novi Audi Q3 (2025)
Foto: Audi

Novi Audi Q3 je doživel temeljito prenovo – ne le kozmetično, temveč konceptualno. Kompakten SUV je zdaj bolj tehnološki, bolj udoben in bolj zelen. Zdaj pa zagrabite digitalni volan, gremo!

Popolnoma novi Audi Q3 (2025) je žetretja generacija zato poglejmo najprej v preteklost. Leta 2011 se je Audi odločil, da je svet pripravljen na premium kompaktnega SUV-ja – in tako se je rodil Audi Q3. Bil je manjši brat priljubljenega Q5, a hitro pokazal, da zna stati na lastnih štirih kolesih. V prvi generaciji je prepričal več kot 1 milijon kupcev, druga generacija pa je ta uspeh podvojila. Skupaj jih je Audi prodal že prek 2 milijona – večino v Evropi, kjer je tekmoval s premium tekmeci, kot so BMW X1, Mercedes GLA/GLB, Volvo XC40, pa tudi s “internimi” sorodniki – VW Tiguan, Škoda Karoq in celo Cupra Formentor.

Modelna paleta Q3 se je skozi leta širila: klasični SUV, bolj športni Q3 Sportback, dizelske in bencinske različice, pozneje še blagi hibridi in na koncu plug-in hibrid. Vmes je bil celo RS Q3, prava žepna raketa z 5-valjnikom, ki je dokazala, da je tudi majhen SUV lahko adrenalinski stroj.

Foto: Audi
novi Audi Q3 (2025)
Foto: Audi
Foto: Audi
Foto: Audi

In zdaj je tu – tretja generacija Audija Q3 – Novi Audi Q3 (2925). Povsem na novo zasnovana, bolj digitalna, bolj prostorna, bolj učinkovita in po vseh podatkih tudi bolj odrasla. Čas je, da ugotovimo, ali je to še vedno “tisti” Q3 – ali pa nas čaka nekaj popolnoma novega.

Nova generacija Audija Q3 izžareva samozavest, kot bi si nadel smoking in športne copate hkrati. Njegov novi videz zaznamujejo širši Singleframe sprednji del, vitkejše mikro‑Matrix LED žaromete in zadnje OLED-luči, ki se s svojo razločnostjo poigravajo z zaznavanjem globine. Dolžina novi Audi Q3 se je povečala na 4,53 metra (178 palcev), predvsem zaradi podaljšanega sprednjega previsa – poteza, ki ni le estetska, temveč vpliva tudi na aerodinamiko (Cd = 0,30).

Luči: OLED in mikro-LED že v kompaktnem razredu

Prednji žarometi uporabljajo mikro-LED matriko s 23 segmenti na vsaki strani, ki prilagajajo svetlobni snop razmeram na cesti. Na zadku so na voljo digitalne OLED-luči, ki omogočajo spreminjanje svetlobnega podpisa – kar pomeni, da si lahko izbereš luči po razpoloženju dneva. Hkrati pa je možnost “osvetljenega zadnjega” logotipa.

Foto: Audi
Foto: Audi
Foto: Audi

Notranjost: digitalni luksuz brez “fake” trikov

Znotraj preseneti nov voznikov delovni prostor z 12,9-palčnim digitalnim kokpitom in 13,3-palčnim info-zabavnim sistemom. Osvežena je tudi ergonomija: prestavna ročica se je preselila na desno obvolansko ročico (kot v letalu!), kontrola smernikov in brisalcev je zdaj na levi. Občutek kakovosti potrjujejo mikrofibra na armaturni plošči, ambientna osvetlitev in Sonos ozvočenje. Hkrati pa je dizajn armaturne pološče nekoliko osvežen v primerjavi z najnovejšimi modeli. Pomeni naprimer manj “gumbov”.

Foto: Audi
Foto: Audi

Prostornost in uporabnost

S 488-litrskim prtljažnikom (do 1.386 litrov s podrtimi sedeži) in vzdolžno pomično zadnjo klopjo (+17 cm) Q3 ponuja resno uporabnost. Povrh tega je vlečna zmogljivost do 2.100 kg, kar je v tem razredu redkost. Višina v notranjosti in prostor za noge sta izboljšana, panoramska streha pa se zdaj dejansko odpre.

Motorji in pogoni: novi Audi Q3 (2025)

Audi ponuja širok spekter motorjev:

  • 1.5 TFSI (110 kW / 150 KM) z blagim hibridom (48 V)
  • 2.0 TFSI (204 ali 265 KM) z Quattro pogonom (0–100 km/h v 5,7 s)
  • Plug-in hibrid (200 kW / 272 KM) z električnim dosegom do 119 km, DC polnjenje do 50 kW, baterija neto 19,7 kWh
  • 2.0 TDI (110 kW) ostaja za klasike dizelskih voženj

Vožnja in podvozje

Na voljo so tri konfiguracije: osnovno vzmetenje, športno in prilagodljivo dvo-ventilsko vzmetenje (DCC Pro) – podobno kot pri novem Tiguanu in Cupra Terramar. Nova generacija Q3 si s tema modeloma deli tudi platformo (MQB Evo) in se proizvaja v Győru, Madžarska.

Foto: Audi
Foto: Audi
Foto: Audi
Foto: Audi

Zaključek: novi Audi Q3 (2025)

Novi Audi Q3 2025 ni več le varna izbira v premium kompaktnem segmentu – zdaj je vodilni. Zdaj ponuja vse: LED-žaromete, ki te pozdravijo z animacijo, notranjost brez nepotrebnih “gadgetov”, visoko prostornost in pametne motorje – vključno s plug-in hibridom, ki dejansko omogoča vsakdanjo vožnjo brez kapljice goriva.

Cene? Vstopni model v Nemčiji stane 44.600 €, plug-in hibrid od 49.300 €, testno vozilo z vsemi dodatki pa se giblje okoli 75.000 € – torej že skoraj na ravni Tiguana R-Line s polno opremo.

Foto: Audi
Foto: Audi
Foto: Audi

Če si želite kompakten SUV, ki izgleda kot Q7 v malem, ima boljšo notranjost kot A6 in ponuja izkušnjo, ki ni “digitalna za silo” – potem je novi Audi Q3 vaša destinacija.

Kaj pa vi pravite? Je novi Q3 dovolj “audi” ali še vedno čakate na “pravi” quattro čudež?

Dodatne Informacije

audi.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.