fbpx

Porsche 911 Carrera 4S : sedaj kot kupe, kabrio in targa – več moči, več pogona, več… evrov

Porsche 911

Porsche 911
Foto: Porsche

Porsche razširja svojo Porsche 911 floto z novimi štirikolesno gnanim razredom – Carrera 4S Coupé in Cabriolet ter Targa 4S. Več kot le lepotni popravki – tu gre za resno nadgradnjo. In ja, tudi cenovno.

Kot sončni vzhod in zahod, tako zanesljivo tudi Porsche redno osvežuje svojo ikonično serijo Porsche 911. Tokrat prihajajo nove različice s štirikolesnim pogonom – Carrera 4S Coupé, Cabriolet in elegantna Targa 4S. Ključne besede: več moči, več opreme… in, seveda, višja cena.

2026 Porsche 911
Foto: Porsche
Porsche 911

Porsche 911: Motor kot iz švicarske ure

Pod pokrovom ostaja prekaljeni 3,0-litrski twin-turbo bokser šestvaljnik, ki zdaj razvije 473 konjev in 390 lb-ft navora. Povečanje moči je predvsem zasluga medhladilnikov iz modela 911 Turbo – mali transplant, velika razlika. Mimogrede, konjska moč je zdaj na ravni prejšnje Carrere GTS, čeprav je navora malenkost manj. In ne, ročnega menjalnika ne boste našli – tu kraljuje izključno osemstopenjski PDK z dvojno sklopko. (Ročni menjalnik ostaja privilegij puristov v modelih Carrera T in GT3 – torej tistih, ki še vedno uživajo v “pravi” vožnji.)

Porsche 911
Porsche 911

Na cesti? Bolj oprijemljivo kot sveže lepljen plakat

Novi  911 4S modeli serijsko vključujejo športni izpušni sistem in večje zavore, pobrane iz Carrere GTS. Standard so tudi prilagodljivo vzmetenje (PASM), mehanska zapora diferenciala zadaj in kombinacija 20-palčnih spredaj ter 21-palčnih zadnjih platišč. Med dodatki? Športno podvozje, zadnje krmiljenje, paket Sport Chrono in karbonsko-keramične zavore. Mimogrede, Targa 4S ima zadnje krmiljenje že v osnovi – ker slog brez funkcije ni več dovolj.

Porsche 911
Porsche 911

Digitalni kokpit: da, tudi Porsche je pokleknil

V notranjosti je zdaj več serijskega usnja (ker nič ne kriči “luksuz” kot pravo krzno za vaš zadnji del), digitalni merilniki pa ostajajo nekoliko kontroverzna tema – tradicionalisti morda še vedno tiho jokajo v vogalu. Coupé zdaj standardno pride kot dvosed, štirisedežna različica pa je brezplačna opcija (standardna pri Cabrioletu in Targi).

Porsche 911
Porsche 911

Strategija prodaje: štirikolesni pogon kot novi minimum

Porsche pravi, da je v ZDA okoli polovica vseh “S” modelov 911 opremljenih s štirikolesnim pogonom, kar potrjuje pomembnost te razširitve ponudbe. Do zdaj je bil v prenovljeni ponudbi edini vstopni model s štirikolesnim pogonom hibridni Carrera 4 GTS – ti novi modeli torej učinkovito znižujejo prag vstopa… no, relativno gledano.

In zdaj številke, ki povzročajo dvig obrvi (in limitov)

Osnovna cena za 911 Carrero 4S Coupé 2026 se začenja pri približno 145.500 evrih (156.450 USD). To je več kot 15.000 evrov več kot model iz leta 2024. Resda z več opreme in zmogljivosti, a številka vseeno požene sapo. Carrera 4S Cabriolet stane okoli 158.800 evrov (169.650 USD), medtem ko bo za Targo 4S treba odšteti kar 160.800 evrov (171.350 USD).

Ampak če mislite, da bo to koga odvrnilo – pomislite znova. Povpraševanje po 911 še vedno presega ponudbo, kar pomeni, da bodo te lepotice šle kot vroče žemljice… na zlati podlagi.


Zaključek?

Porsche ostaja zvest svoji formuli: več moči, več tehnologije, več šika – in višja cena. Ampak to je Porsche. Nihče ga ne kupi, ker išče razmerje cena/zmogljivost. Kupijo ga, ker lahko. In ker – roko na srce – ne obstaja veliko stvari, ki vas hkrati peljejo 300 km/h in naredijo, da izgledate, kot da ste ravno zapustili sestanek v St. Moritzu.

Dodatne Informacije

porsche.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.