fbpx

Porsche 911 Carrera T 2025: ikona v kabrioletni in kupe različici

Najlažji in najbolj športen Carrera model doslej

Porsche 911 Carrera T
Foto: Porsche

Porsche 911 Carrera T se vrača v letu 2025 in tokrat navdušuje tako v kupe kot tudi v kabrioletni izvedbi. Ta »purist« med športnimi avtomobili predstavlja vse, kar si navdušenci želijo – športno podvozje, ročni menjalnik in detajle, ki ga delajo edinstvenega.

Če bi športni avtomobili tekmovali v spretnostnem plesu, bi Porsche 911 Carrera T zasedel prvo mesto. Letnik 2025 te športne ikone prihaja ne le v klasični kupe različici, temveč tudi kot kabriolet, kar prvič odpira možnost, da veter razmrši lase v »najlažji Carreri«. Ta model združuje klasično 911 vozniško izkušnjo z modernimi tehnološkimi rešitvami in se ponaša z legendarno vozno dinamiko, ki je zavidljiva celo za Porsche.

Foto: Porsche
Foto: Porsche
Foto: Porsche

Motor, zmogljivost in prestavljanje

Pod pokrovom 911 Carrera T brni 3,0-litrski twin-turbo bokser motor s 388 konjskimi močmi (290 kW) in 450 Nm navora, kar mu omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 4,3 sekunde za kupe in 4,5 sekunde za kabriolet. Najvišja hitrost znaša 295 km/h za kupe in 293 km/h za kabriolet. Vsa moč se prenaša na zadnji kolesni par prek ročnega šeststopenjskega menjalnika, ki ima poseben ročaj iz odprtopornega orehovega lesa – malenkost, ki vsekakor navduši vse zbiratelje in ljubitelje detajlov.

Samodejno prilagajanje vrtljajev ob prestavljanju navzdol poskrbi, da prestavljanje poteka brez napak, a ta funkcija se lahko po želji izklopi. Vključen Sport Chrono paket omogoča hitro izbiro štirih voznih načinov (Normal, Sport, Sport Plus in Wet) s preprostim vrtenjem gumba na volanu, kar vozniku daje občutek popolnega nadzora. Tudi izpušni sistem ima športno naravnan zvok, ki z zmanjšanim zvočnim izolacijskim materialom še bolj pride do izraza.

Foto: Porsche
Foto: Porsche
Foto: Porsche

Šasija in vožnja, ki pričara nasmeh

Posebna prilagoditev podvozja Porsche Active Suspension Management (PASM), ki zniža vozilo za 10 mm v primerjavi s standardno Carrero, je pri modelu T standardna. Tako uravnotežena šasija omogoča izjemno odzivnost, ki je bila dodatno izboljšana z zadnjim krmilnim mehanizmom in revidiranimi stabilizatorji spredaj in zadaj, kar omogoča še boljšo stabilnost v ovinkih. S paketom Porsche Torque Vectoring in mehanskim diferencialom je stabilnost v zavojih zagotovljena, medtem ko aerodinamične izboljšave še dodatno prispevajo k večji športnosti in aerodinamični stabilnosti.

Materiali za lahkotnost in videz po meri

V ozadju 911 Carrera T modela je filozofija, ki sega nazaj v obdobje od 1968 do 1973, ko je Porsche ustvaril »Carrera T« kot lažjo in bolj dirkaško različico 911. Zmanjšana zvočna izolacija in posebna, lahka stekla pripomorejo k temu, da kupe tehta le 1.504 kg, kar pomeni, da je Carrera T najlažja Carrerina izvedba do danes. Na voljo so celo sedeži iz ogljikovih vlaken (CFRP) za tiste, ki se ne morejo upreti še dodatnim 10 kg prihranka.

Za popolno vozniško izkušnjo Carrera T, Porsche ponuja 20-palčna platišča spredaj in 21-palčna zadaj z gumami 245/35 ZR20 in 305/30 ZR21, kar zagotavlja oprijem in stabilnost tudi pri višjih hitrostih. Novi model se ponaša z značilnimi sivimi poudarki, vključno z Vanadium Grey barvnimi detajli na ogledalih, oznakah in platiščih ter izpušnim sistemom iz črnega nerjavečega jekla, ki dodaja prepoznaven športni pečat.

Foto: Porsche
Foto: Porsche
Foto: Porsche
Foto: Porsche
Foto: Porsche

Notranjost za prave navdušence

Notranjost nove 911 Carrera T je prav tako prilagojena za optimalno vozniško izkušnjo. Vanadium Grey dekorativni elementi dodajo pridih elegance, aluminijasti detajli pa poudarjajo športno plat. Standardni športni sedeži Plus z ogrevanjem so na voljo v črni barvi z dekorativnimi šivi, za dodatno doplačilo pa lahko izberete 18-smerno nastavljive sedeže ali kar 911 Carrera T notranji paket z modrimi detajli Gentian Blue. Prikupen dodatek predstavlja prestavna shema na armaturi, ki je všečna opomnik na voznikovem mestu. Izbor sedežev obsega tudi opcijske sedeže Sport-Tex ali celo sedeže v celoti oblečene v usnje, kar dodatno izboljša vtis notranjega razkošja.

Foto: Porsche
Foto: Porsche
Foto: Porsche

Cena in zaključek

S ceno 134.000 USD (okoli 140.000 evrov) za kupe in 147.300 USD (okoli 150.000 evrov)  za kabriolet (brez dodatnih stroškov za prevoz in obdelavo) je Porsche 911 Carrera T vsekakor investicija, a vredna vsakega centa za prave avtomobilistične zanesenjake. Na voljo je za naročilo že zdaj, prve dostave pa se pričakujejo v naslednjem poletju.

Foto: Porsche

Novi Porsche 911 Carrera T nadaljuje tradicijo izjemne vozne izkušnje z vsemi prvinami, ki vozniku pričarajo veselje do vožnje. Ne le, da prinaša nove možnosti za ljubitelje odprtih cest z izbiro kabrioleta, temveč tudi dokazuje, da Porsche ostaja zvest koreninam, saj še vedno ponuja ročni menjalnik v času, ko večina avtomobilskih proizvajalcev posega po avtomatiziranih rešitvah.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.