Porsche 911 GT3 RS je s svojimi 525 KM, sistemom DRS in 4,0-litrskim atmosferskim motorjem že v preteklosti zagotovil dovolj argumentov, da vzbuja spoštovanje pri tekmecih. Vendar se podroben ogled najnovejšega dirkalnega konja v Porschejevem hlevu vseeno splača. Gre namreč za tistega, ki si ga želijo vsi ljubitelji avtomobilizma in se največkrat znajde na nakupnem seznamu tistih, ki vedo kaj hočejo.
4,0-litrski atmosferski motor z visokim številom vrtljajev je bil dodatno optimiziran v primerjavi z 911 GT3, prejšnje generacije. Povečanje moči na 386 kW (525 KM) je doseženo predvsem z novimi odmičnimi gredi. Dovod zraka na podvozju zagotavlja, da lahko menjalnik prenese ekstremne obremenitve tudi pri pogosti uporabi na dirkališču. 911 GT3 RS pospeši od nič do 100 km/h v 3,2 sekunde in doseže največjo hitrost 296 km/h v sedmi prestavi. Ampak to so samo osnovne številke.
Ekstremna aerodinamika
Z manipulacijo zračnega toka so inženirji ustvarili bolj agresivno aerodinamičen 911 GT3 RS, ki svojo zmogljivost prilagaja učinkovitosti karoserije, piše v sporočilu za javnost. Za razliko od prejšnjih modelov Porsche 911 GT3 RS uporablja zelo velik, koten osrednji hladilnik na sprednjem delu vozila. Silhueta, ki je bila tudi nekoliko prilagojena, zdaj ponuja več prostora na straneh za namestitev več vsestranskih aktivnih aerodinamičnih elementov. Široka turbo karoserija s pokrovom za dovod zraka pomembno prispeva k aerodinamični optimizaciji 911 GT3 RS – in krepi izjemno atletski videz. Prav tako odpira prostor za nova, širša kolesa, ki še izboljšajo vodljivost. Prvič v Porscheju je uporabljen sistem za zmanjšanje zračnega upora (DRS), s katerim lahko vozilo doseže še nižji zračni upor in višje hitrosti.
Notranjost mešanica športa in klasike
Medtem ko ima novi športni avtomobil GT na zunaj tipičen rdeče-bel retro slog 911, ima notranjost dobro znani videz RS. Črno usnje, Racetex in karbonski zaključek zaznamujejo purističen, športen ambient. Porsche 911 GT3 RS je na voljo s paketom Clubsport brez doplačila. To vključuje jekleni varnostni lok, ročni gasilni aparat in šesttočkovne varnostne pasove za voznika. Po drugi strani pa paket Weissach, ki je na voljo za doplačilo, ponuja veliko več: prednja loputa, streha, deli zadnjega blatnika in zgornja školjka zunanjih ogledal so izdelani s tehnologijo karbonskega tkanja. Varnostna kletka, ki je prvič izdelana iz CFRP (plastika, ojačana z ogljikovimi vlakni), prihrani približno šest kilogramov v primerjavi z jekleno različico. Še en vrhunec paketa Weissach so magnetne prestavne ročice, ki naredijo prestavljanje še bolj dinamično z natančnejšo točko pritiska in jasno opaznim klikom.
Novi 911 GT3 RS je mogoče naročiti že zdaj in je na voljo od 230.112 evrov naprej na nemškem trgu!