Porsche 911 Sport Classic (2023) ni podoben klasikom zgolj zaradi nostalgije in nekaj klasičnih oblikovnih rešitev, temveč v svojem bistvu, ki ni opazno na prvi pogled.
Zunanja podoba najnovejšega Porsche 911 Sport Classic jemlje svoj navdih pri klasičnih modelih 911, ki jih je v obliki posterjev imel na steni marsikateri mladenič. S klasiki ga ne povezuje zgolj grafika in ʺračji repʺ, temveč veliko več, kar pa ostaja na prvi pogled očem skrito. V notranjosti namreč ne boste opazili obvolanskih ročic za pretikanje med prestavami, voznik pa ima na voljo tri stopalke in ročni menjalnik. Avtomatski menjalnik pri različici Sport Classic ne pride v poštev, prav tako si ne bo mogoče omisliti štirikolesnega pogona. Motor premore zavidljivih 550 konjskih moči (405 kW), kar pomeni, da gre za najmočnejši model 911, z ročnim menjalnikom.
Pri Porscheju so 911 Sport Classic opisali kot analognega superšportnika, v digitalnem svetu. Lahko bi ga poimenovali tudi 991 Turbo S, z ročnim menjalnikom. V osnovi gre namreč za ista avtomobila, z enakim 3,7-litrskim dvo-turbinskim ploskim 6-valjnim motorjem, ki ima v različici Sport Classic nekaj manj konjskih moči. Prenos se vrši zgolj na zadnji kolesni par, kljub temu pa ima Sport Classic že serijsko na voljo keramične zavore, dinamičen nadzor šasije, zavijanje z zadnjimi kolesi in aktiven sistem blaženja.
Vpeljava zaobljenega zadka modela Turbo S, v model Sport Classic, ima za Porsche velik pomen, saj so s tem avtomobilu dodali klasično noto, v obliki širše prezence. Tako imenovani usmernik zraka ʺračji repʺ, ponazarja priljubljen model Carrera RS iz 70. let prejšnjega stoletja. Ljubitelji znamke bodo v dizajnu prepoznali še kakšno referenco iz preteklih obdobij, izrazito opazna pa so tudi platišča Fuchs, v svoji moderni interpretaciji. 911 Sport Classic ima nekaj oblikovnih posebnosti, ki jih ne boste našli na drugih modelih. Streha in pokrov ʺmotorjaʺ sta narejeni iz plastike, ki je ojačana z ogljikovimi vlakni, ekskluzivna za model pa sta tudi prednji usmernik zraka in črno obarvane matrični-LED žarometi. Posebnosti so tudi številke na vratih, lastniki pa si bodo lahko izbrali številko med 1 in 99, ali bili brez njih, če bi tako želeli.
Notranjost je povsem primerna posebnemu ʺklasičnemu modeluʺ. Kombinacija usnja in tkanine za sedeže je bila uporabljena prvič po modelu 918 Spyder. V primeru Sport Classic gre za kombinacijo usnja in tkanine z ikoničnim vzorcem Pepita, ki spominja na čase med leti 1960 in 1970. Na voljo bo le 1.250 primerkov modela Sport Classic, ki bodo na voljo v štirih barvah. Kupci si bodo poleg avtomobila lahko omislili še posebno ročno uro, vse skupaj pa je mogoče v prodajnih salonih Porsche pričakovati proti koncu leta 2022.