fbpx

Porsche Macan GTS 2026: Električni športni paket v najlepši rdeči

Nova generacija Macana v GTS različici je tukaj. Bolj športna, bolj črna, bolj Porsche. A dovolj hitra?

Porsche Macan GTS 2026
Foto: Porsche

Dobrodošli v svetu, kjer GTS pomeni več kot le trim oznako – pomeni, da vaš Macan dobi črno maskaro, dirkaški značaj in napet zadnji spojler, ki bi mu zavidali tudi nekateri influencerji. Novi Porsche Macan GTS 2026 je prvič predstavljen v popolnoma električni izvedbi – in, kot pravijo v Zuffenhausnu: »Ni najhitrejši, je pa najšportnejši.« Hja, dobro, če že ne morete premagati fizike, jo pa vsaj elegantno ovijete v Race-Tex in Alcantaro.

Porsche Macan GTS 2026 se zgleduje po formuli, ki že dolgo deluje: vzemite karoserijo, jo pobarvajte v ikonično rdečo (čeprav je na voljo še cela paleta drugih barv), nato pa dodajte čim več črnih podrobnosti – od difuzorja do napisov in vstavkov v blatnikih. In ja, 22-palčna “spider” platišča so kot Porschejev poklon retro svetu, a v električni dobi. Spojler zadaj ni le za okras, temveč zaključi celotno silhueto z nekaj aerodinamične drame.

In če se sprašujete, ali še vedno lahko “odprete haubo”? Lahko. Z elegantnim zamahom. Kot bi se Macan zahvaljeval za vaše zanimanje.

Turbo je hitrejši, GTS pa… bolj »kul«

Porsche Macan GTS 2026 ima standardno zračno vzmetenje, a s športnejšo nastavitvijo in najnižjim težiščem v celotni Macan paleti – rezultat: največ vozniškega užitka. Pospešek? 3,8 sekunde do stotice. Turbo je sicer hitrejši za pol sekunde, ampak hej – Ferrari tudi ni SUV.

Zmogljivost? 571 konjev in štirikolesni pogon z elektronsko zaporo zadaj za še bolj drzno vožnjo skozi ovinke. Baterija ima 95 kWh, kar pomeni realen doseg okoli 500 kilometrov – seveda odvisno, kako težko imate stopalo. Polnjenje? 10 do 80 % v pičlih 21 minutah. Čarovnija? Ne, samo 270 kW DC polnilna moč.

Notranjost: Ko dirkalnik sreča digitalni lounge

Notranjost novega Macana GTS vas objame z materiali, kot so Race-Tex, karbon in kanček luksuza, ki meji na obsedenost s podrobnostmi. Volan je oblečen v mikrovlakna, GTS značke najdete skoraj povsod (verjetno jih je več kot konjev), digitalni zasloni pa so tam, kjer jih pričakujete – in še kje zraven.

Multimedijski sistem podpira Apple CarPlay, Android Auto in ima celo zaslon za sovoznika. Škoda, da ne vključuje še Netflixa za sopotnika, a to bi bilo že skoraj preveč. Ali pa?

Zadnje sedeže? Imamo. Prtljažnik? Tudi.

Zadaj boste sicer sedeli nekoliko bolj “športno” – kar pomeni trše sedeže in nekoliko omejen prostor za kolena. A če ste ravno tisti, ki kupuje GTS zato, da bi vozil Uber Black, potem ste verjetno zgrešili model.

Prtljažnik je praktičen, sedeže lahko zložite na daljavo, in čeprav nimate razkošja kombilimuzine, je prostora dovolj za vsakodnevne potrebe – in nekaj nakupov v designerski outlet.

Foto: Porsche

Koliko stane zabava?

Osnovni električni Macan začne okoli 80.000 €, GTS različica pa krepko čez 100.000 €. Če se preveč igrate s konfiguratorjem, lahko hitro pristanete tudi pri 120.000 € ali več. Ampak hej – kdo bi šparal, ko pa gre za električni Porsche, ki ima več stila kot večina dnevnih sob?

Macan vs. Cayenne Electric: Družinski dvoboj

Če že govorimo o razredu SUV-jev, ne moremo mimo novega Cayenna Electric, večjega brata Macana. Z 18 centimetri dodatne dolžine, večjimi zasloni in še več prostora v kabini, je Cayenne očitna izbira za tiste, ki želijo (in potrebujejo) več.

A pazite – več pomeni tudi več teže (več kot 2,6 tone!), višjo ceno (vsaj 25.000 € več), in verjetno tudi manj igriv občutek med ovinki. Če torej želite več digitalnih igračk in prostora za otroke v zasebni šoli, izberite Cayenne. Če pa želite bolj kompakten, bolj povezan in bolj “dirkaško” naravnan električni SUV – Macan GTS je točno to, kar iščete.

Foto: Porsche

Zaključek: Porsche Macan GTS 2026 je električni dirkalnik za vsak dan

Macan GTS 2026 ni revolucija, je pa zelo prepričljiva evolucija – in pravi dokaz, da športnost še vedno obstaja tudi v električni eri. Morda ni najhitrejši, a ponuja največ vozniškega užitka. In včasih je to veliko bolj pomembno kot gola številka v prospektu.

Torej – Macan GTS ali Cayenne Electric? Pišite v komentarjih, kateri vas bolj mika. Ali pa – zakaj ne kar oba?

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.