Bienale vidnih sporočil Slovenije prinaša v Ljubljano pet eminentnih imen svetovnega oblikovanja.
6. Brumnov bienale se pričenja s predavanji gostov, spremlja pa ga tudi razstava najboljših vidnih sporočil v zadnjih dveh letih. Njegov namen je, kot so zapisali “vzpostaviti kriterije odličnosti na področju oblikovanja vidnih sporočil, spodbuditi rast in promocijo kakovosti le-teh ter zvišati raven vizualne kulture.”
Predstavili se bodo ameriški grafični oblikovalec Roger Black, ki ga poznamo po oblikovanju The New York Timesa, moške revije Esquire, letos pa je postal kreativni direktor mednarodne založniške skupine Asia Edipresse v Hong Kongu; francoska oblikovalka nemških korenin Anette Lenz, ki se posveča oblikovanju projektov v javnih prostorih in delu za naročnike s področja kulture; Oliver Reichenstein, ustanovitelj mednarodne agencije iA in razvijalec aplikacij za delo s tabličnimi računalniki, med drugim tudi oče iA Writerja; hrvaški grafični oblikovalec in ustanovitelj mednarodno priznane in nagrajene agencije Sensus Design Factory Nedjeljko Špoljar in Alice Twemlow – britanska publicistka in kritičarka s področja grafičnega oblikovanja.
Razstava, ki spremlja Brumnov bienale pa predstavlja jagodni izbor del s področja oblikovanja vidnih sporočil v zadnjih dveh letih pri nas, med katerimi bo podeljena Brumnova nagrada.