V mestnem vrvežu, kjer se tehnologija sreča z nostalgijo, Real Motors predstavlja Project ARES, električni cafe racer, ki obljublja vrnitev k bistvenemu - pristnemu občutku vožnje. Sodoben a hkrati klasičen, Project ARES ponuja popolno mešanico tehnološke naprednosti in analognega čara.
Medtem ko se večina električnih vozil osredotoča na tehnološke inovacije, je Real Motors z modelom Project ARES stopil korak nazaj k bistvu: združiti sodobno tehnologijo z analognim duhom vožnje. Tako kot v zlatih časih motociklizma, Project ARES prinaša vznemirjenje in svobodo, a v električni izvedbi, ki je kot nalašč za urbano džunglo.
Naj mestni ritem ne zastane
Project ARES je zasnovan z mislijo na mestne voznike, ki cenijo slog in funkcionalnost. Ta električni cafe racer ne samo, da pritegne poglede s svojim futurističnim dizajnom, ampak je z 160-kilometrskim dosegom (100 milj) in sposobnostjo hitrega polnjenja od 10% do 80% v pičlih 30 minutah na polnilcu 2. stopnje, resnično narejen za življenje na hitrem pasu.
Srce športnika v telesu umetnika
Čeprav Real Motors še ni razkril vseh podrobnosti, je jasno, da bo srce ARES-a, motor srednje velikosti, poskrbelo, da bo njegova zmogljivost primerljiva z motocikli z motorji od 700cc do 900cc. To pomeni pospešek do 96 km/h (60 mph) v manj kot štirih sekundah in tekoče prehitevanje na avtocesti, ne da bi pri tem žrtvovali agilnost pri nižjih hitrostih, ki jo omogoča teža 191 kg (420 lbs) in medosna razdalja 153,67 cm (60.5 palcev).
Kjer se preteklost prepleta s prihodnostjo
Zaokrožen z izgledom, ki bi bil domač v katerem koli znanstvenofantastičnem filmu, Project ARES prinaša napredno obliko tradicionalnega cafe racerja. Z aerodinamičnim ohišjem in športno lego na motociklu, ki omogoča aktivno in dinamično vožnjo, Project ARES ni le sredstvo prevoza, ampak simbol upora proti običajnemu.
Ne le lep, temveč tudi pameten
Project ARES prihaja z digitalnim zaslonom, ki vključuje GPS in možnost povezave s pametnim telefonom, kar pomeni, da za navigacijo ne potrebujete dodatnega nosilca za telefon. Za varnost poskrbijo ByBre zavore s pletenimi jeklenimi zavornimi linijami in pnevmatike Bridgestone Battlax SC 2, obdane okrog 17-palčnih lahkih kovanih platišč.
Project ARES, ki bo na voljo z več možnostmi prilagoditve, pričakuje svoj prihod na trg konec leta 2025, pri čemer bo predvidena maloprodajna cena pod 20.000 $.